beantwoord

Opnemen programma interactieve tv lukt niet meer

  • 15 februari 2014
  • 2 reacties
  • 593 keer bekeken

Badge
Na een noodzakelijke reset van mijn modem kom ik een aantal problemen tegen, een er van is:

Ik kan sinds de reset geen programma's meer opnemen, de knop zit er, ik klik, je ziet dat de ontvander probeert over te schakelen en vervolgens verschijnt de knop plan opname nogmaals, het prgramma staat dan niet geprogrammeerd als geplande opname, iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door RNI2020a 15 februari 2014, 17:33

Niemand dus, even het 10 cent per minuut nummer gebeld en samen naar oplossing gezocht, na een minuut of 10 vroeg de cc td er of hij mij terug kon bellen, anders zou het teveel aan geld voor mij gaan kosten ( keurig ).

Probleem zat hem dus in een mislukte update van de ontvanger, daardoor ging de opname mogelijkheid na verloop van tijd verloren.
Oplossing, ik adviseer een ieder die dit probleem ook heeft of krijgt, ontvanger stroomtoevoer voor 10 seconden er af, stekker terug in het stopcontact en meteen de knop boven op de ontvanger een X tal keren klikken tot er op de tv een scherm verschijnt met een aantal opties, kies optie 3, software verwijderen, klik er op, de ontvanger verwijdert de software en haalt vervolgens een nieuwe versie en herstart, dit duurt een minuut of 15.
daarna is het probleem volledig opglost.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge
Niemand dus, even het 10 cent per minuut nummer gebeld en samen naar oplossing gezocht, na een minuut of 10 vroeg de cc td er of hij mij terug kon bellen, anders zou het teveel aan geld voor mij gaan kosten ( keurig ).

Probleem zat hem dus in een mislukte update van de ontvanger, daardoor ging de opname mogelijkheid na verloop van tijd verloren.
Oplossing, ik adviseer een ieder die dit probleem ook heeft of krijgt, ontvanger stroomtoevoer voor 10 seconden er af, stekker terug in het stopcontact en meteen de knop boven op de ontvanger een X tal keren klikken tot er op de tv een scherm verschijnt met een aantal opties, kies optie 3, software verwijderen, klik er op, de ontvanger verwijdert de software en haalt vervolgens een nieuwe versie en herstart, dit duurt een minuut of 15.
daarna is het probleem volledig opglost.
Reputatie 4
Badge +3
@RNI2020a,

Webcare is beschikbaar op maandag-vrijdag van 09.00-17.30. Voor dringende zaken kun je in het weekend bellen met onze klantenservice.

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost, ik heb je reactie als antwoord gemarkeerd om andere mensen te laten lezen hoe jij het hebt opgelost.

Ik sluit het topic dan ook bij dezen.

Henk