opnemen pakket werkt niet naar behoren.

• 31 januari 2013
  • 8 reacties
  • 4099 keer bekeken

Badge
Als ik 2 programmas op 1 zender opneem dan word bij het 2e programma een half uur van heteesrste programma weer opgenomen.Dus moet ik  iedere keer een half uur vooruit speolen om weer verder te kunnen kijken.Heb diverse malen contact gehad met de "klantenservice"en heb diverse verschillende antwoorden gekregen.Als laatste werd aan gegeven dat het probleem bij kpn ligt en telfort er niets aan kon doen.Ik moest maar afwachten totdat het probleem bij kpn opgelost is. Misschien is er via deze weg een oplossing te vinden voor het probleem. Hopend op antwoord want dat half uur vooruit spoelen iedere keer is uitermate vervelend.
De gepland opnames werek ook niet.Als je voor de volgende dag in opname insteld word die regelmatig gewoon niet opgenomen.
Tevens hangt de ontvanger en afstand bediening regelmatig vast.Na het uit trekken van de stekker werkt het weer.

Graag een oplossing voor deze problemen.
En niet de standaard oplossingen zoals resetten,software verwijderen enz.Deze zijn al meerdere malen gedaan.

8 reacties

beste telfort medewerkers

Sinds mijn contractvverlenging van 29-2-2013(Van instap naar standaard),
doet mijn opnemen pakket het niet meer.Ook oude opname's kan ik niet meer kijken(zwart beeld).
Bij alle opname's staat 23.59 en de duur van de opname,maar er gebeurt niets.
wie kan mij helpen,wat ik moet doen?

bij voorbaat dank R.deRidder
Reputatie 8
Badge +17
29-2-2013 wordt geen datum, ik denk 29-2-2012?

Dus, als ik je goed begrijp, doet het "Opnemen pakket" het al bijna een jaar niet wat je ervan verwacht?

dan ben ik even nieuwsgierig waarom je nooit eerder gereageerd hebt?!?

Badge
Jij hebt teminste je opname nog, wat bij mij thuis veel gebeurd is, oww, het programma is net begonnen, even vlug  opnemen met alleen de opname knop om er later achter te komen dat je maar een kwartiertje hebt opgenomen wat nog loopt van het vorige programma. Heel erg irritant.
Als je al 5 euro durft te vragen voor een dienst zorg dan dat het goed werkt en niet voor iets wat maar voor de helft werkt

En ja, ik weet dat je dan ook het opvolgende programma moet opnemen via epg, maar als het ff vlug moet wordt dat wel eens vergeten.
beste telfort medewerkers

Sinds mijn contractvverlenging van 29-2-2013(Van instap naar standaard),
doet mijn opnemen pakket het niet meer.Ook oude opname's kan ik niet meer kijken(zwart beeld).
Bij alle opname's staat 23.59 en de duur van de opname,maar er gebeurt niets.
wie kan mij helpen,wat ik moet doen?

bij voorbaat dank R.deRidder

sorry ik bedoelde 29 -1 -2013
Geachte dames en heren,

Ik heb afgelopen week de 1e- en 2e lijns helpdesk gesproken ivm het inplannen van opnames op afstand.
Dit heeft even gewerkt. Nu al enige tijd niet meer. Kan wel programma's inplannen maar niet terugkijken.
Software reset heeft geen resultaat gehad.
Nu is mij door de 2e lijns helpdesk verteld dat deze optie wegens bandbreedte niet meer gebruikt kan worden.
Je kan alleen nog maar opnames inplannen via de Motorola box.
Dit is mij ook nog per mail een keer bevestigd.
Nu lees ik hier en daar op het forum dat het bij sommige mensen nog gewoon werkt...

Ik heb Telfort er ook fijntjes op gewezen dat er nog steeds reclame gemaakt wordt voor deze optie:
"... Daarnaast kun je via Interactieve TV Online opnames op afstand instellen. Handig wanneer je je realiseert dat je je favoriete programma 's avonds gaat missen".  Kunt mij nu een eensluidend en duidelijk antwoord geven s.v.p.?

Met vriendelijke groet,

J.M.
[QUOTE=JMM;323981]
Nu is mij door de 2e lijns helpdesk verteld dat deze optie wegens bandbreedte niet meer gebruikt kan worden.
Je kan alleen nog maar opnames inplannen via de Motorola box.
Dit is mij ook nog per mail een keer bevestigd.
Nu lees ik hier en daar op het forum dat het bij sommige mensen nog gewoon werkt...QUOTE]

Als dit zo is, vind ik het een erg kwalijke zaak. Eén van de redenen om over te stappen was deze functie.

Ik zie graag een reactie tegemoet en zal dit ook vermelden in de klachtenbrief (die overigens steeds langer wordt)

Vriendelijke groet
Goedenavond,

Sinds vorige week hebben wij ook last van het opnemen pakket. Alle opnames die gedaan zijn, kunnen niet worden afgespeeld. Deze blijven hangen op een zwart beeld. De tijdsduur geeft de opname wel keurig aan, echter staat deze standaard op 23:59. Erg vreemd. Dit zijn verschillende opnames, ook opnames die er al een paar maanden in staan en diverse keren bekeken zijn. Geen enkele opname doet het meer.

is hier wat aan te doen?

Avast bedankt.
Badge
Oplossing, ik adviseer een ieder die dit probleem ook heeft of krijgt, tv aan, interactieve tv ontvanger stroomtoevoer voor 10 seconden er af, stekker terug in het stopcontact en meteen de knop boven op de ontvanger een X tal keren klikken tot er op de tv een scherm verschijnt met een aantal opties, kies optie 3, software verwijderen, klik er op, de ontvanger verwijdert de software en haalt vervolgens een nieuwe versie en herstart, dit duurt een minuut of 15.
daarna is het probleem volledig opgelost.

Reageer