vraag

Opnemen pakket werkt niet

  • 1 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 540 keer bekeken

Badge +1
Ben geabonneerd op het opnemen pakket, echter krijg error 3004 als ik probeer op te nemen !
Gaarne een oplossing...

6 reacties

Badge +2
De snelste oplossing is door de klantenservice te bellen. Vanavond nog bereikbaar tot 21:00, morgen van 10:00-17:00. Tegenwoordig kost dat €0,50 per gesprek.

Hier op het forum reageert Telfort na het weekend pas weer.
Reputatie 3
@verton,

Is het gelukt het probleem op te lossen? Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag.

Yanick
Badge +1
@verton,

Is het gelukt het probleem op te lossen? Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag.

Yanick


Is tot op heden niet gelukt. Is kennelijk moeilijk helpdesk ging naar tweede lijn en tweede lijn naar backoffice. E.e.a. omdat mijn opnamepakket gratis is (wordt gelijk gecrediteerd) omdat ik aan de pilot interactieve TV heb meegedaan. Ben benieuwd.
Reputatie 3
@verton,

Ik heb het e.e.a. aangepast, het "Onbezorgd opnemen" pakket staat nu actief, wil jij mij laten weten of jij nu kan opnemen?

Yanick
Badge +1
@verton,

Ik heb het e.e.a. aangepast, het "Onbezorgd opnemen" pakket staat nu actief, wil jij mij laten weten of jij nu kan opnemen?

Yanick

Wel, na het herstarten van mijn Motorola, werkt het onbezorgd !
Hardstikke bedankt !:D
Reputatie 3
@verton,

Tot je dienst. :)

Yanick

Reageer