beantwoord

Opnemen limiet

• 3 september 2016
  • 4 reacties
  • 441 keer bekeken

Is dat bij jullie ook,als ik buitenlandse programma's op neem doet hij dat maar twee dagen.
Dacht eerst alleen net 5 maar dit geld voor alle zenders.
De Nederlandse series neemt hij wel gewoon alles op.
Vriendelijke groeten Maria
icon

Beste antwoord door Michael 7 september 2016, 15:07

Hi Maria,

Wij zijn hierin afhankelijk van het aanbod van de betreffende zender. Het kan zijn dat bepaalde zenders maar een aantal afleveringen beschikbaar stellen. Bijvoorbeeld door een gebrek aan animo.

Helaas hebben wij hierop geen invloed.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Oke dank je wel,dan weet k dit
Merk dat via dit vlugger antwoord krijg als via de mail,top

groetjes Maria
Reputatie 8
Badge +2
Hi Maria,

Wij zijn hierin afhankelijk van het aanbod van de betreffende zender. Het kan zijn dat bepaalde zenders maar een aantal afleveringen beschikbaar stellen. Bijvoorbeeld door een gebrek aan animo.

Helaas hebben wij hierop geen invloed.
Hoi Maria,

Welkom op het forum!

Dit probleem is mij niet bekend.

Opnames blijven, ongeacht de zender, 12 maanden beschikbaar. Ook Net5 is hierop geen uitzondering. Kun je aangeven wat je precies het probleem is? Met wat meer informatie kan ik je waarschijnlijk beter op weg helpen.

Alvast dank voor je reactie.

Ik bedoelde,een serie van bv 20 afleveringen opnemen.
Dit doet hij bij Nederlandse uitzendingen wel,maar de buitlandse niet.
Zoals Gordon Ramsay,daar pakt hij er maar twee van en dan moet ik weer opnieuw de serie opnemen aan klikken

groetjes Maria
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Maria,

Welkom op het forum!

Dit probleem is mij niet bekend.

Opnames blijven, ongeacht de zender, 12 maanden beschikbaar. Ook Net5 is hierop geen uitzondering. Kun je aangeven wat je precies het probleem is? Met wat meer informatie kan ik je waarschijnlijk beter op weg helpen.

Alvast dank voor je reactie.