beantwoord

Opnemen gaat niet altijd goed

• 24 juni 2015
  • 2 reacties
  • 439 keer bekeken

Hallo, sinds kort (ongeveer 4 maanden) heb ik een nieuwe interactieve ontvanger. Hierop is al 2 keer de software opnieuw van ingelezen. Het volgende doet zich voor: opnemen van series gaat niet altijd goed. Als we het Jeugdjournaal inprogrammeren dan kan het een week goed gaan en daarna stopt het opnemen. Deze programmering staat dan niet meer tussen de andere programmeringen die opgeslagen zijn. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
icon

Beste antwoord door Michael 26 juni 2015, 20:46

@litfer,

Da's een bijzonder fenomeen. Het kan zo zijn dat de opname niet goed wordt geïnterpreteerd door het stukje (cluster) op de server waar de TV-ontvanger mee communiceert. Als je jouw postcode en huisnummer in een privévenster kenbaar maakt, zal ik het e.e.a. aanpassen aan deze kant waardoor je verbetering zou kunnen merken.

Ik zie je reactie tegemoet.

Michael
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@litfer,

Da's een bijzonder fenomeen. Het kan zo zijn dat de opname niet goed wordt geïnterpreteerd door het stukje (cluster) op de server waar de TV-ontvanger mee communiceert. Als je jouw postcode en huisnummer in een privévenster kenbaar maakt, zal ik het e.e.a. aanpassen aan deze kant waardoor je verbetering zou kunnen merken.

Ik zie je reactie tegemoet.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@litfer,

Jammer dat een reactie uitblijft. Ben namelijk benieuwd naar de oplossing voor het probleem die je meldde. Wat is nu de status precies? :)

Michael

Reageer