Opnemen en daarna afspelen interactieve TV werkt niet goed!

• 3 april 2013
  • 2 reacties
  • 1830 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Wij hebben het volgend probleem:
terugkijken van opgenomen programma's kan pas als ze afgelopen zijn.
Anders krijgen we alleen maar een zwart beeld, herstart ontvanger heeft niet geholpen!

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@chuis,

Graag de decoder een herstart geven en de software opnieuw installeren, dat gaat zo;

1 Trek de stroomstekker van de TV-ontvanger uit het stopcontact.
2 Sluit de stroomstekker weer aan.
3 Op het televisiescherm ziet u onderaan 5 balkjes staan. Druk nu als het eerste balkje geel wordt op de standby-knop op de TV-ontvanger. Je komt nu in het configuratiemenu. Je kunt hier navigeren naar de volgende optie door kort op de standby-knop te drukken. Om een optie te selecteren druk je 3 seconden op de standby-knop.
4 Kies nu voor de optie 'Software verwijderen'.

Ik lees graag of dit het probleem heeft opgelost.

Henk
Badge
@chuis De man hierboven, Henk, beschrijft het goed, ik had hetzelfde probleem en:

Oplossing, ik adviseer een ieder die dit probleem ook heeft of krijgt, TV aan, op ontvanger stroomtoevoer voor 10 seconden er af, stekker terug in het stopcontact en meteen de knop boven op de ontvanger een X tal keren klikken tot er op de tv een scherm verschijnt met een aantal opties, kies optie 3, software verwijderen, klik er op, de ontvanger verwijdert de software en haalt vervolgens een nieuwe versie en herstart, dit duurt een minuut of 15.
daarna is het probleem volledig opgelost.

Reageer