beantwoord

opnemen, afspelen, verwijderen

• 14 maart 2017
  • 6 reacties
  • 343 keer bekeken

Soms neemt hij een programma niet op, en vaak krijg ik programma's wil verwijderen na het kijken blijven ze gewoon staan. Is mijn kastje verouderd?
icon

Beste antwoord door Esther79 20 maart 2017, 09:18

Nieuwe kastje was vrijdag al binnen. Net aangesloten, tot nu toe werkt het.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Esther,

Wat vervelend dat je niet op de werking van de ontvanger kan bouwen. Maar, om een antwoord te geven op je vraag: ik denk niet dat de ontvanger per se stuk is.

Opnames horen eigenlijk altijd ingepland te kunnen worden, behalve als er iets niet goed is aan de uitzending die je opneemt. Wat betreft de opgenomen programma's verwijderen: vermoedelijk gaat dit om herhalingen. Het is ons bekend dat er wat problemen zijn met het verwijderen van herhalingen - voornamelijk van series.

Voor de zekerheid heb ik je ontvanger een reset gegeven. Als je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven, werkt het weer. Kun je aangeven of je hierna verbetering merkt?

Hoor graag van je.
Helaas, kan nog steeds niet opnemen, en programma's verwijderen.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Esther,

Omdat ik zie dat de ontvanger niet lekker reageert op de opnames, ga ik hem voor je vervangen. Dit heb ik direct voor je in gang gezet. Ga ervan uit dat hij begin volgende week bij je wordt afgeleverd.

Erg benieuwd naar het resultaat!
Dankjewel!
Nieuwe kastje was vrijdag al binnen. Net aangesloten, tot nu toe werkt het.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Esther,

Heel fijn om te horen! Veel kijkplezier gewenst!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.