beantwoord

opneemfunctie en SBS6 Hart van Nederland

• 16 december 2016
  • 1 reactie
  • 325 keer bekeken

Normaal gesproken als ik een film wil opnemen dan selecteer ik de film, druk op REC en klaar is Kees. Maar SBS6 heeft vaak dat ze op driekwart van de film een uitzending van Hart van Nederland er tussendoor doen. Ik had verwacht dat de opneemfunctie daar dan rekening mee houdt, maar dat is dus niet zo. Ik heb zodoende al drie keer niet het einde van een film kunnen zien. Ik zou graag willen weten of Telfort hier iets aan kan doen, bijvoorbeeld door inderdaad de opnamefunctie in te stellen zoals ik bovenstaand bedoel of bij het opgeven van de REC-functie de vraag te stellen of er misschien nog een tweede deel zal komen, zodat ik weet dat ik daar alert op moet zijn. Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Daphne 19 december 2016, 13:47

Welkom op het forum Willem Jan! Balen om het einde van een film te moeten missen. Bij ons kun je de tijdsduur van een opname niet aanpassen. Is het een idee om het programma na de film ook op te nemen? Hoe dan ook, vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
Welkom op het forum Willem Jan! Balen om het einde van een film te moeten missen. Bij ons kun je de tijdsduur van een opname niet aanpassen. Is het een idee om het programma na de film ook op te nemen? Hoe dan ook, vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Reageer