Opnames Zwart scherm

• 15 oktober 2012
  • 9 reacties
  • 3093 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Starter
  • 29 reacties
Beste Telfort Webcare,

Mijn TV opnamens van donderdag 11 en vrijdag 12 oktober geven zwart beeld bij het afspelen.
Was er een storing of probleem met het netwerk opnemen? Komen mijn opnames nog beschikbaar om te bekijken?

Opnamens van andere dagen werken wel gewoon.

9 reacties

Sinds enige dagen heb ik dezelfde problemen, na lang wachten komt de volgende melding op het scherm.
Foutmelding 2035 (problemen bij het laden van bestand)

Wie weet de de oplossing hiervoor?

Met viendelijke groet, Vic.
Ook ik heb ineens sinds een week problemen met opnemen. Sommige programmas heeft ie gewoon opgenomen, bij anderen krijg ik alleen zwart beeld, en na een tijdje melding foutmelding 2035. Ik heb ITV met opnemen pakket sinds juni, neem veel op en heb niet eerder dit probleem gehad maar ineens sinds een week wel. Wie weet de oplossing??
Ik weet niet of dit ermee te maken heeft, maar ik heb sinds kort ook dat de ITV box (De tv ontvanger) soms ineens hapert, blijft hangen. Dan klik ik bv. op een andere zender, maar dan blijft t beeld ineens stilstaan en doet ie niks meer en reageert nergens meer op.Ook kan ik m soms niet meer uitzetten. Dan moet ik de hele tv ontvanger handmatig uitzetten (met knop aan achterkant) en weer opnieuw opstarten, dan doet ie t weer. Kan dit ermee te maken hebben? Hebben jullie dat soms ook??
Badge +1
Ook ik heb hier last van :(http://imgdump.nl/hosted/22172dfaad715cc9e9a7b657f663fc0c.jpg
Kijk zelf eens bij : Menu > Mijn Info > Service Info > Storing opnemen Pakket Interactieve Tv 
De storing bestaat al 7 dagen lang en er is nog geen oplossing ?
Dit onderwerp is afgelopen maandag geplaatst en nog geen reactie van Telfort ?
We betalen dus voor Interactieve Tv met verschillende optie's waarvan de helft niet of niet goed werkt.
Prijsverlaging voor Interactieve Tv is de enige optie :).
Badge +1
Kijk zelf eens bij : Menu > Mijn Info > Service Info > Storing opnemen Pakket Interactieve Tv

Gelukkig is de storing vandaag opgelost , Telfort > Toppie :)http://imgdump.nl/hosted/3b0ddc00d8781d9c9a3cb5f9d95aed1f.jpg
Reputatie 1
Badge +1
Is er nog een andere locatie waar deze storingen vermeld staan?
Als op 10 Oktober dit geweten had had ik de opnamens opnieuw kunnen inplannen...
net wederom met Telfort gebeld, 28 minuten en niks wijzer, er is storing bij de opname functie....geweldig...maar compensatie niets....wel al een week betalen voor niks en slechts 7 keer nu gebeld en telkens 25 minuten aan de lijn...en oplossingen ho maar.
Reputatie 1
Op het forum van KPN staat een oplossing:

http://forum.kpn.com/t5/Televisie-via-Glasvezel/Er-is-een-fout-ontstaan-bij-het-laden-van-de-opname-2035/td-p/36875
Re: Er is een fout ontstaan bij het laden van de opname. (2035)op 20-06-2012 13:06

Deze storingsmelding kan zich voordoen na een update, en kan ik veel gevallen opgelost worden door het verwijderen van de software in de tuner. Dit kunt u als volgt uitvoeren:

- Schakel de TV-ontvanger uit met de schakelaar achterop
- Wacht 20 seconden en schakel de TV-ontvanger weer in
- Druk bij het eerste balkje kort op de 'standby' knop van de TV-ontvanger
- Navigeer naar 'Software verwijderen' door telkens kort op de 'standby' knop van TV-ontvanger te drukken
- Selecteer 'Software verwijderen' door 3 seconden de 'standby' knop in te drukken
Hier hetzelfde probleem. Heb de software al verwijdert, maar de opnames blijven nog steeds op zwart staan. 
Half oktober had ik hetzelfde probleem, opnames van twee dagen niet te bekijken (zwart scherm, 'tijdsloper' staat aan het einde van de balk).
Toendertijd dit probleem op het forum gemeld, helaas pindakaas, opnames van afgelopen zaterdag en zondag (10/11-11-12) wéér allemaal zwart. Zo schiet het lekker op!
Er is geen update gedaan (wellicht op afstand?), maar het wordt tijd dat telfort hier zelf eens op gaat reageren én natuurlijk met een oplossing komt.

Reageer