beantwoord

Opnames zijn weg (alweer) op tv maar niet op tablet

• 3 maart 2018
  • 6 reacties
  • 121 keer bekeken

Arcadyan HMB 2260 v2

Opnames zijn weg (alweer) op tv maar niet op tablet
We moeten hem dan een of 2 keer uit zetten, stroom er af en weer aan, dan komen ze na 10 minuten weer te voorschijn.

Kan hier een permanente oplossing voor worden geboden ?
Hier worden we aardig flauw van.

Groet,
Peter
icon

Beste antwoord door Wieger DB 12 april 2018, 15:41

Hoi Peter, het is al even stil. Ik ga er van uit dat de reset toch geholpen heet. Mocht er nog wat zijn, dan hoor ik het graag van je!
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Peter, welkom terug. Je merkt dat het synchroniseren tussen je opnames en je TV ontvanger niet goed loopt. Pas na een herstart of meerdere keren herstarten zie je een overzicht van de opnames. Dat is inderdaad niet prettig. Wat vaak helpt, is het resetten van je TV ontvanger door het apparaat in het menu terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Als dat niet helpt, dan ga ik mijn collega's vragen dit verder te onderzoeken voor je.
Hoi Wieger,

dank voor je antwoord, de volgende keer dat dit gebeurt ga ik dit doen, het werkt nu eerst weer.

Groet,
Peter
Hoi Wieger,

de TV ontvanger toch maar gereset, nu afwachten of en wanneer de opnames weer niet zichtbaar zijn.

groet,
Peter
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Peter, dat lijkt me een goede start inderdaad. Je mag altijd terug komen in dit topic om me bij te praten. Al verwacht ik dat de synchronisatie nu foutloos blijft lopen.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Peter, het is al even stil. Ik ga er van uit dat de reset toch geholpen heet. Mocht er nog wat zijn, dan hoor ik het graag van je!
Hoi Wieger,

Vooralsnog is het goed :)

Dankje
Peter

Reageer