beantwoord

Opnames verwijderen lukt niet

• 31 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 615 keer bekeken

Ik heb al meerdere topics gezien over dit onderwerp, maar het lukt ons met geen mogelijkheid om opnames uit een serie te verwijderen.
Ook als ik de tip volg om de ontvanger 5 minuten uit te zetten na verwijderen werkt niet.
Er werd een nieuwe ontvanger opgestuurd naar anderen, las ik

kan hier een snelle oplossing voor komen??

Theo
icon

Beste antwoord door Stephen 21 september 2015, 17:32

Beste Bierkens, wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Zo niet, dan verneem ik het graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bierkens, excuses voor de late reactie en welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met het verwijderen van serie opnames. Het is gebruikelijk om eerst een aantal stappen uit te voeren voordat je TV-ontvanger kan worden vervangen. Ik heb zojuist je TV-ontvanger voor je ontkoppeld. Deze graag weer opnieuw aanmelden. Ik verneem dan graag van je of het probleem is verholpen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Bierkens, wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Zo niet, dan verneem ik het graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.