beantwoord

opnames niet kunnen bekijken

• 15 januari 2013
  • 4 reacties
  • 1431 keer bekeken

• Starter
  • 10 reacties
Steeds vaker is het zo dat ik opnames niet kan bekijken. Ik 'klik' de opname aan en vervolgens blijft het scherm zwart. Als ik op doorspoelen of iets dergelijks druk komt er ook geen goede respons & het beeld blijft zwart. 
Dit gaat eigenlijk de laatste maanden af en aan al zo. Soms paar week geen probleem. Nu al weer met 2 dagen ertussen. 

Ik deed de 'reboot' (?) door alles uit te zetten & dan bij het opstarten de software te verwijdern (zoals verteld de vorige keer door de klantenservice), maar dit hielp nu ook niet meer. 

Hoe kan dit opgelost worden? 

Alvast bedankt. 
icon

Beste antwoord door Jelmer 15 januari 2013, 11:20

@Amy

Vervelend om te elzen dat je problemen met Onbezorgd Opnemen ervaart. Ik vermoed dat het probleem aan de TV-ontvanger ligt en ik heb je een vervangende TV-ontvanger verstuurd die binnen 5 werkdagen bij je bezorgd zal worden.

Jelmer
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
@Amy

Vervelend om te elzen dat je problemen met Onbezorgd Opnemen ervaart. Ik vermoed dat het probleem aan de TV-ontvanger ligt en ik heb je een vervangende TV-ontvanger verstuurd die binnen 5 werkdagen bij je bezorgd zal worden.

Jelmer
Bedankt voor de snelle reactie & oplossing (hopelijk is het afdoende) !
en snelle levering! vandaag pakket al binnen met de nieuwe ontvanger & kan weer goed de opnames bekijken. Super service!
Badge
@Amy

Fijn dat het probleem is opgelost!

Jelmer

Reageer