beantwoord

opnames na 1 jaar automatisch verwijderd

• 16 januari 2015
  • 3 reacties
  • 640 keer bekeken

Ik kan met mijn Telfort pakket televisieprogramma's opnemen. Het vervelende is dat de opnames na 1 jaar automatisch worden verwijderd. Erg storend als er programma's zijn die je wilt behouden. Is er een mogelijkheid om opnames die je niet kwijt toch te behouden op een of andere manier?
icon

Beste antwoord door Michael 17 januari 2015, 10:49

@Marcel10,

Welkom!

Dit klopt. opnames worden na een jaar automatisch verwijderd vanwege capaciteitsregels.
Hier kan ik niets aan doen, dit geldt voor elke klant.

Michael
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Marcel10,

Welkom!

Dit klopt. opnames worden na een jaar automatisch verwijderd vanwege capaciteitsregels.
Hier kan ik niets aan doen, dit geldt voor elke klant.

Michael
Beste Michael,

Bedankt voor de reactie. Opnames zijn ook niet over te zetten naar een HD-recorder of op te slaan op een computer?

Er zijn andere aanbieders waar dit wel kan of waar je opnames kunt wegschrijven op een CD-rom. Aandachtspuntje voor Telfort om hier toch eens over na te denken.

Marcel
Reputatie 8
Badge +2
Bedankt voor de reactie. Opnames zijn ook niet over te zetten naar een HD-recorder of op te slaan op een computer?
Neen, dit is niet direct mogelijk bij Telfort.

Er zijn andere aanbieders waar dit wel kan of waar je opnames kunt wegschrijven op een CD-rom. Aandachtspuntje voor Telfort om hier toch eens over na te denken.
Helaas doen we dit niet vanwege compliancy redenen. Ook in de toekomst gaan wij dit waarschijnlijk niet aanbieden.

Mijn excuus voor dit ongemak.

Michael

Reageer