beantwoord

Opnames

Serie opnemen regelmatig verziekt.
Nu The Daily Show weer aan de beurt. Programma staat deze keer wel in het rijtje van al mijn opnames maar zodra ik het wil kijken krijg ik de melding "programma niet uitgezonden" en dat terwijl ik zojuist nog net wel "life" het het einde kon zien. Programma terug kijken werkt ook.

Bij alle opnames van TDS van deze week dezelfde "foutmelding" en sat terwijl het programma gewoon is uitgezonden.

Serie opnemen van oa married with children gaat maar zelden langer dan een week goed.. Soms worden alle herhalingen ook erbij opgenomen, vaak moet ik alle aflevering per stuk selecteren.. etc etc.
Kortom: Het werkt niet goed en blijkbaar wordt er ook niets aan gedaan.. Enig idee wanneer die functie eindelijk eens goed en vooral betrouwbaar gaat werken..?

Dat jullie niet gewoon per mail bereikbaar zijn is ook nog een belachelijk onhandig. Maar had inmiddels hier al gelezen dat jullie daar ook niets mee doen.
Ontmoedigingsbeleid. Gewoon nog meer drempels neer zetten na een wirwar van linkjes en rondjes draaien om überhaupt bij een klantenservice terecht te kunnen.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 maart 2019, 09:49

De serieopnames gaan inderdaad niet allemaal helemaal soepel. Dat is heel spijtig. Achter de schermen wordt daar nog steeds aan gewerkt. Intussen is de oplossing inderdaad om ze apart op te nemen. Dat heb je nu met TDS gedaan. Zijn de opnames nu wel zichtbaar? Of krijg je weer de melding dat deze niet uigezonden is? Want als dat het geval is dan hoor ik dat graag.

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @7elves1, problemen net het opnemen van The Daily show. Volgende de ontvanger worden ze wel opgenomen. Wil je ze vervolgens afspelen, dan blijkt dat in eens niet waar te zijn. Het andere programma: Married with the Children gaat wel goed, maar voor korte tijd.

Waar het met de TDS misgaat durf ik niet te zeggen. Ik ben heel benieuwd of je ook een rood kruis ziet staan bij de opname. Als dat het geval is gaat er iets niet goed. Ik ben heel benieuwd of je de ontvanger al eens een reset hebt gegeven. Maakt dat verschil?

Bij Married with children ben ik wel benieuwd of alle afleveringen van hetzelfde seizoen zijn? Je kan namelijk alleen serie opnemen van een seizoen, begint een nieuw seizoen, dan moet je dat opnieuw instellen.

Ik hoor graag of het na een reset beter gaat. Zo niet, dan ben ik blij met de voorbeelden en ga ik het voorleggen aan de Technische Dienst voor verder onderzoek. Ik wil daarvoor nog graag weten via welke weg je de opnames inplant, via de ontvanger of de app? En via welke weg je ze wil kijken.
* TDS, Geen rood kruis. Alle opgenomen uitzendingen van de afgelopen week de melding "programma is niet uitgezonden kan derhalve niet afspelen." programma is wel uitgezonden en terug te kijken
* Ontvanger moet ik sowieso regelmatig resetten omdat soms bijvoorbeeld bekeken opnames niet verwijderd kunnen worden. Gemiddeld eens per week reset.
* MwC: Was me al opgevallen dat serie opnemen per seizoen gaat maar dus ook problemen met het zelfde seizoen
* Gebruik alleen de afstandsbediening en tv
Reputatie 8
Badge +9
Ik heb nog een paar antwoorden nodig om de Technische Dienst op de hoogte te stellen. Wanneer plan je de opnames in? Ik zou graag de tijdstippen ontvangen en doe je dat dagelijks? Of 1 keer per week alles?
Reputatie 8
Badge +9
Heb je er nog naar gekeken @7elves1? Of werkt het inmiddels weer? Ik ben erg benieuwd.
Plan regelmatig, nagenoeg dagelijks, al was het alleen maar om te controleren.
MwC lijkt goed te gaan voor deze week.
TDS nog steeds geen serie opnames mogelijk, dus elke dag per aflevering aangevinkt. Nieuwsgierig of ze nu wel worden opgenomen.
Reputatie 8
Badge +9
Helemaal duidelijk. Fijn dat MwC nu goed gaat. Als het weer mis gaat, dan hoor ik dat graag. Wat betreft TDS, ik hoop dat het nu goed gaat. Wil je mij op de hoogte houden?
TDS is dus sowieso niet goed.. Jullie maken je er zo wel weer gemakkelijk van af, serie opnames plannen gaat dus niet. Moet elke opname apart inplannen. Dat ligt toch echt ergens bij jullie. Het is voor mij alleen afwachten of de opnames ook daadwerkelijk worden opgenomen.
Reputatie 8
Badge +9
De serieopnames gaan inderdaad niet allemaal helemaal soepel. Dat is heel spijtig. Achter de schermen wordt daar nog steeds aan gewerkt. Intussen is de oplossing inderdaad om ze apart op te nemen. Dat heb je nu met TDS gedaan. Zijn de opnames nu wel zichtbaar? Of krijg je weer de melding dat deze niet uigezonden is? Want als dat het geval is dan hoor ik dat graag.
Neemt naast reguliere uitzendingen nu ook alle herhalingen op, opnamebox volgelopen... Plaatst ze vervolgens ook nog eens los van elkaar in de opname lijst.. Maareuhm moet ik dit allemaal voor jullie blijven uitzoeken voor een feature waar ik voor betaal
Reputatie 8
Badge +9
Serieopnemen kijken naar het seizoen, als dezelfde aflevering met dus dezelfde code nog eens uitgezonden wordt, dan zullen deze ook opgenomen.

Wat betreft het uitzoeken. De Technische Dienst wil graag zoveel mogelijk informatie. Vandaar al deze vragen. Zo kunnen zij veel gerichter testen en kijken waar het fout gaat.

Reageer