opnamen terugkijken via laptop werkt niet

• 23 september 2016
  • 4 reacties
  • 426 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik probeer programma's die ik heb opgenomen terug te kijken via mijn laptop, maar dit werkt niet. Ik las al ergens dat het terugkijken van HD opname's (via de laptop) niet mogelijk is. Klopt dat?
Het lukt me trouwens ook niet om niet-HD opnames af te spelen.
Hebben jullie enig idee hoe dat kan? Zowel in Chrome als in Firefox werkt het niet. Ik zie wel een Play-button staan, maar daar kan ik niet op klikken. De klop voor het verwijderen van opnames is wel 'klikbaar'.

4 reacties

UP

@Telfort: zouden jullie op mijn bericht kunnen reageren?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Elke, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Het is inderdaad niet mogelijk om HD-opnames online af te spelen. Deze kunnen alleen op de TV-ontvanger worden afgespeeld.
Lukt het inmiddels wel om de opnames nu af te spelen? In afwachting van jouw reactie.
Hoi Stephen, dank voor je reactie.
Zoals je in de bijlage ziet, kan ik ook programma's die ik niet in HD heb opgenomen niet afkijken via de laptop.
ARD heb ik niet in HD, maar ik kan op de laptop niet mijn playknop drukken.
Dat zou normaal wel moeten kunnen, toch? Enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie Elke! Dit zou zeker moeten lukken. Graag ontvang ik je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst laat ik mijn collega's contact met jou opnemen voor telefonische assistentie.

Reageer