beantwoord

Opnamen andere TV kastjes niet zichtbaar

• 11 maart 2019
  • TV
  • 4 reacties
  • 126 keer bekeken

We hebben 3 Telfort TV kastjes in huis voor de 3 TV's. Nu blijkt dat opnamen die met het ene kastje worden gemaakt niet altijd zichtbaar zijn op de andere. Er is geen systeem in te ontdekken. Alle 3 kastjes hebben er last van, en ook niet altijd. Waar kan dit aan liggen? Alles staat in de cloud, dus het zou geen probleem mogen zijn, lijkt me.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 maart 2019, 12:55

Hoi frogseven, ik lees dat als je iets opneemt op 1 ontvanger dat de opnames niet zichtbaar zijn op de andere. Dat zou niet zo moeten zijn inderdaad.

Ik vermoed dat ze niet goed synchroniseren. Zou je alle ontvangers eens een reset willen geven? Zijn de opnames dan op alle ontvangers zichtbaar? En zie je de opnames wel in ITV Online? Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan jouw klantnummer op postcode + huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Dan wil ik graag eens meekijken.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi frogseven, ik lees dat als je iets opneemt op 1 ontvanger dat de opnames niet zichtbaar zijn op de andere. Dat zou niet zo moeten zijn inderdaad.

Ik vermoed dat ze niet goed synchroniseren. Zou je alle ontvangers eens een reset willen geven? Zijn de opnames dan op alle ontvangers zichtbaar? En zie je de opnames wel in ITV Online? Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan jouw klantnummer op postcode + huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Dan wil ik graag eens meekijken.
Reputatie 8
Badge +9
Is het gelukt met de opnames @frogseven? Zijn de opnames weer zichtbaar op alle ontvangers? Ik hoor graag van je.
De opnames zijn idd weer zichtbaar op alle kastjes. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar zal het de komende tijd monitoren.
Reputatie 8
Badge +9
Het gaat niet helemaal goed met de synchronisatie met het tv platform denk ik. Vandaar. Gelukkig zijn de opnames weer zichtbaar na de reset.

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan zien we je graag weer verschijnen. 🙂

Reageer