beantwoord

Opname terugkijken via iTV Online werkt niet, opname niet zichtbaar

• 14 september 2020
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Wil een opgenomen serie bekijken via https://telfort.tv.kpn.com/,
Opnames
wel te vinden via het menu van de TV-ontvanger maar helaas niet via PC.

Wanneer ik opnames plan via PC komen die wel in mijn TV-ontvanger, andersom dus niet.
Ook al andere browsers geprobeerd, cache geleegd en cookies verwijderd.
Wat doe ik niet goed of ligt het ergens anders aan?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Niek - Telfort 17 september 2020, 09:09

Ik ben er even tussenuit geweest en het schijnt ondertussen wel te kunnen gelukkig. Een ingeplande opname in SD of HD-kwaliteit kun je terugkijken in de browser van iTV Online. Echter, HD-glaszenders kun je (nog) niet terugkijken in de browser van iTV Online. Ik zie dat je toevallig glasvezel hebt thuis. Heb je misschien een HD-glaszender opgenomen? Mocht je dit niet precies weten, dan hoor ik graag van je welke zender en welk programma je hebt opgenomen. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 2

Kan het zijn dat de opname die je gedaan hebt van een programma was in HD-kwaliteit? Opnames in deze kwaliteit kun je niet terugkijken via iTV Online. Dat kan enkel op de tv-ontvanger teruggekeken worden. 

Reputatie 1
Badge

Alles is hier HD, dus daar kan het niet aan liggen.

Reputatie 2

Ik ben er even tussenuit geweest en het schijnt ondertussen wel te kunnen gelukkig. Een ingeplande opname in SD of HD-kwaliteit kun je terugkijken in de browser van iTV Online. Echter, HD-glaszenders kun je (nog) niet terugkijken in de browser van iTV Online. Ik zie dat je toevallig glasvezel hebt thuis. Heb je misschien een HD-glaszender opgenomen? Mocht je dit niet precies weten, dan hoor ik graag van je welke zender en welk programma je hebt opgenomen. 

Reputatie 1
Badge

Niek, je bent geweldig.
Probleem opgelost :grinning:

Reageer