beantwoord

opname problemen

• 6 april 2015
  • 3 reacties
  • 248 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik krijg exact dezelfde foutcode. volgens mij speelt dit sinds de vorige software release. Alhoewel ik het opnemen pakket voor €0,- heb, heb ik wel bericht gehad dat het nog zou moeten werken. Het gratis pakket zou nog met een jaar verlengd worden, maar het werkt dus niet meer en ik krijg ook foutmelding 3001.
icon

Beste antwoord door Marcator 8 april 2015, 15:28

@Marcator,

Ik heb jouw opmerking verplaatst naar dit topic om het overzichtelijk te houden.

Erg vreemd dat jij ook tegen deze error aanwandelt. Ik heb het e.e.a. aangepast om het iTV-platform voor jouw abonnement, zou je het (na opnieuw opgeven abonnementsgegevens) nogmaals kunnen proberen?

Michael

Ha... vandaar dat ik mijn abonnementsgegevens opnieuw in moest geven. Was wel even schrikken, want ik had de pincode aangepast, maar wat was het ook al weer....

Toch gelukt en getest, en het werkt! Bedankt voor je hulp.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Marcator,

Ik heb jouw opmerking verplaatst naar dit topic om het overzichtelijk te houden.

Erg vreemd dat jij ook tegen deze error aanwandelt. Ik heb het e.e.a. aangepast om het iTV-platform voor jouw abonnement, zou je het (na opnieuw opgeven abonnementsgegevens) nogmaals kunnen proberen?

Michael
Reputatie 1
Badge
@Marcator,

Michael

Ha... vandaar dat ik mijn abonnementsgegevens opnieuw in moest geven. Was wel even schrikken, want ik had de pincode aangepast, maar wat was het ook al weer....

Toch gelukt en getest, en het werkt! Bedankt voor je hulp.
Reputatie 8
Badge +2
@Marcator,

Goede zaak! Graag gedaan en veel plezier ervan gewenst!

Michael

Reageer