beantwoord

opname problemen

  • 14 mei 2013
  • 3 reacties
  • 2371 keer bekeken

Beste ....

sinds kort hebben wij problemen om opnames te bekijken welke met de interactieve decoder zijn opgenomen. Soms doen ze het wel, en soms niet. Daarnaast loopt onze 2e ontvanger ook niet meer gelijk qua opnames. Waar voorheen op beide ontvangers alle opnames zichtbaar waren, is nu op de 2e ontvanger sinds half maart geen opname meer bijgekomen. Ook hierbij doen de opnames het vaak niet.
Wat is er sindsdien gewijzigd, want voorheen werkte dit prima !!
icon

Beste antwoord door houten 15 mei 2013, 14:37

@henk,



Het probleem is opgelost. Na het stroomloos maken was het nog steeds niet goed. Na een modem reset en het stroomloos maken is alles weer goed bijgewerkt en werken de opnames weer !
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@houten,

Welkom op ons forum!

Heb je de decoders al eens van de stroom gehaald? Er wordt dan opnieuw verbinding gemaakt met de server, wat kan resulteren in een synchronisatie van de opgenomen programma's. Zou je dit willen proberen en de uitkomst hiervan willen plaatsen?

Excuus voor het ongemak en succes!

Henk
@henk,

Het probleem is opgelost. Na het stroomloos maken was het nog steeds niet goed. Na een modem reset en het stroomloos maken is alles weer goed bijgewerkt en werken de opnames weer !
Reputatie 4
Badge +3
@houten,

Bedankt voor de terugkoppeling, fijn dat het weer werkt. :)

Topic gaat op slot.

Henk