beantwoord

Opname kijken op Ipad

• 5 april 2013
  • 3 reacties
  • 3810 keer bekeken

Badge
Hoe kan ik een opname van Telfort TV terug kijken op de Ipad??
icon

Beste antwoord door stephanh 7 april 2013, 13:04

dat kan niet zo als ook aangegeven staat kan je live kijken  op je eigen thuis netwerk en onderweg progama gids bekijken en opnames inplanen maar ook niks bekijken Interactieve TV Online staat wel onduidelijk  maar dat is op dit moment het eenigen wat je kan doen op je tablet laptop of computer heeft te maken met uitzendrechten.

Met Telfort interactieve TV Online kunt u live tv kijken op uw smartphone, tablet of laptop. U krijgt bij Interactieve TV Online live de populairste Nederlandse zenders en een selectie van buitenlandse zenders. Ook heeft u thuis en onderweg eenvoudig toegang tot de programmagids.

Interactieve TV Online is gratis voor Telfort klanten met Interactieve TV.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Heb je de Telfort app gedownload uit de app store?
Badge
Tuut-Tuut, voor zover ik weet is er maar 1 telfort app. En die heb ik op mn ipad.
Kan tv kijken, opname instellen.
Zien welke opnames er gedaan zijn.
Maar kijken van de opgenome programma's doet het niet.
Althans, zie nergens een 'knopje' nu kijken.
Badge +1
dat kan niet zo als ook aangegeven staat kan je live kijken  op je eigen thuis netwerk en onderweg progama gids bekijken en opnames inplanen maar ook niks bekijken Interactieve TV Online staat wel onduidelijk  maar dat is op dit moment het eenigen wat je kan doen op je tablet laptop of computer heeft te maken met uitzendrechten.

Met Telfort interactieve TV Online kunt u live tv kijken op uw smartphone, tablet of laptop. U krijgt bij Interactieve TV Online live de populairste Nederlandse zenders en een selectie van buitenlandse zenders. Ook heeft u thuis en onderweg eenvoudig toegang tot de programmagids.
Interactieve TV Online is gratis voor Telfort klanten met Interactieve TV.

Reageer