Oplevering interactieve TV en internet

• 1 november 2012
  • 1 reactie
  • 1141 keer bekeken

Begin oktober bestelde ik interactieve tv en internet via Telfort op mijn nieuwe woonadres.  
De internetverbinding die ik had zou probleemloos kunnen worden verhuisd van het oude naar het nieuwe adres.
Op 8 oktober ontving ik hiervan keurig een bevestiging. HELAAS tot op heden heb ik nog steeds geen interactieve TV. Ook de beloofde monteur blijft weg.

De dame van de sales beloofde mij dat zowel internet als interactieve werde aangesloten door een monteur.  
Ik zou zelf een afspraak met de monteur kunnen inbellen met de partner Guidion.  

Op 9 oktober ontvang ik een brief, waarin de verwachte verhuisdatum (29 oktober) Guidion was echter niet op de hoogte, want had geen opdracht ontvangen. Met deze informatie heb ik contact opgenomen met Telfort, waar mij verteld werd (in tegenstelling tot wat beloofd was) dat eerst internet moets worden aangesloten. Volgens Telfort zou op 25 oktober internet worden verhuisd, waarna ik op 24 oktober belde voor een afspraak met Guidion. Hier was vervolgens wederom niets bekend. Hierna heb ik wederom contact opgenomen met Telfort, waaruit bleek dat de internetverbinding pas 31 oktober zou worden verhuisd... VREEMD.

Tevens werd mij verteld dat interactieve TV pas kon worden besteld al internet was aangemeld. En werd mij gevraagd op 31 oktober wederom terug te bellen naar Telfort. Zo gezegd zo gedaan... HELAAS wederom was er niet bekend, waneer interactieve tv zou worden geleverd. Deze aanvraag was nog niet gedaan...
Telfort vroeg mij om wederom terug te bellen op 1 november, dit heb ik zojuist gedaan.  HELAAS wederom kon men mij niet vertellen wanneer interactieve TV zou kunnen worden geleverd. Bijna een maand verder heb ik dus nu geen Interactieve TV, ook internet heb ik niet. De reden hiervoor was omdat een medewerker aangaf dat ik het beste kon wachten met aansluiten van internet op de monteur.

TELEURSTELLEND. Met deze informatie zou ik anders hebben besloten. Naast de telefoonkosten die zowel mijn vriendin en ik hebben gemaakt (ironisch genoeg beide met Telfort als provider), heb ik een hoop spanning in een sowieso al drukke verhuisperiode. 

Mijn WENS is een snelle oplossing en tegemoetkoming in de verloren belminuten en de kosten voor het servicemnummer.

Iemand een goed advies?

Sergo

1 reactie

Badge +1
Ik wens je veel sterkte toe! En vooral dat als je alles hebt, het nog goed werkt ook! 😉

Reageer