beantwoord

Opgenomen programma's niet terug te spelen

• 19 mei 2013
  • 4 reacties
  • 1559 keer bekeken

Hallo,
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met de opgenomen programma's in interactieve TV?
Ik heb er tot op heden nooit last mee gehad, maar sinds vandaag kan ik ze niet meer afspelen.
Zodra ik een programma selecteer, staat de volgwijzer al aan het eind van de tijdbalk en kan ook niet meer terug met <<.
Ik heb modem en speler al gereset maar zonder resultaat.
Ik kan bij Telfort storingen ook niets vinden.
icon

Beste antwoord door Naver870 20 mei 2013, 12:28

Ben ik nou de enige met dit probleem?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Ben ik nou de enige met dit probleem?
Badge
Je kan de enige zijn of....

Je geeft het probleem niet voldoende tijd om in een topic door anderen te laten reageren.

Gisteren rond half 10 's avonds maak je het topic aan, het is Pinksteren, dus de meeste mensen zijn naar een woonboulevard of zijn hopelijk echt wat leuks aan het doen.

Geduld is een schone zaak. Ik zal vanmiddag/vanavond eens kijken, want ik heb met dit weer besloten niet naar de vrijmarkt in de binnenstad te gaan....
Beste Aanjager,
Je hebt natuurlijk gelijk. Geduld is zeker een schone zaak.
Het zal vermoedelijk wel een storing geweest zijn, want vanmiddag werkte alles weer gewoon en lijkt alles vanzelf weer opgelost.
In ieder geval bedankt voor je reactie.

mvg,
Nico
Reputatie 4
Badge +3
@Naver870,

Welkom op ons forum! Het was inderdaad geen weer om naar buiten te gaan en fijn dat het alsnog uit zichzelf verholpen is. :)

Ik sluit het topic hierbij.

Henk