beantwoord

[Opgelost] YouTube werkt niet

• 28 november 2018
  • 66 reacties
  • 11199 keer bekeken

Toon het eerste bericht

66 reacties

Al een paar maanden geleden is er een uitstekende youtube app toegevoegd bij de tv horizon van telfort en hij deed het prima ik kon filmpjes kijken gewoon op de tv maar sinds een paar dagen doet de app het niet meer hij blijft steeds vast zitten en dan krijg ik de tv box niet uit hij loopt helemaal vas wat kan ik doen?
bedankt Jasper, ik kan weer YouTube kijken 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat de update het gewenste effecrt had @Marike79! Veel kijk plezier weer :)

@Letricha25, ik heb jouw topic toegevoegd aan dit topic. In het eerste bericht wordt de stand van zaken uitgelegd. Op dit moment zijn we bezig met het uitbrengen van een update hiervoor.
Reputatie 3
Badge
Ah mooi, snelle acties zo. Top.
Ik ga het vanavond direct testen.

Helaas, ik had blijkbaar de update nog niet binnen.
Vanavond nog eens proberen 🙂
Hier hetzelfde probleem Youtube op mijn tv kijken dat werkt niet als ik op mijn tv wil kijken krijg ik hetzelfde beel te zien, als hierboven de foto van RKTCK, heel vervelend want daarna werkt niets meer kan ik niet meer terug naar ander kanaar dan ben ik verplicht mijn tv ontvanger te resetten. Hoe los ik dit probleem op?
Reputatie 3
Badge
Hier hetzelfde probleem Youtube op mijn tv kijken dat werkt niet als ik op mijn tv wil kijken krijg ik hetzelfde beel te zien, als hierboven de foto van RKTCK, heel vervelend want daarna werkt niets meer kan ik niet meer terug naar ander kanaar dan ben ik verplicht mijn tv ontvanger te resetten. Hoe los ik dit probleem op?
wanneer heb je voor het laatst getest?
Reputatie 8
Badge +11
In het eerste bericht van dit topic wordt de stand van zaken uitgelegd, daar kan je kijken voor tips, rekha31 🙂 Als er iets veranderd pas ik dat bericht aan zodat je daar altijd de meest recente informatie hebt hierover.

Helaas, ik had blijkbaar de update nog niet binnen.
Vanavond nog eens proberen :)

Dat kan, als je de 2952 hebt kan je de update komende nacht nog krijgen 😉 Dan wordt de laatste groep ontvangers bijgewerkt.
Reputatie 3
Badge
Ik las het Jasper, gene haast. we proberen het vanavond en anders morgen nog wel een keer.
Leuke muts trouwens 😉
Goed om te lezen dat de update het gewenste effecrt had @Marike79! Veel kijk plezier weer :)

@Letricha25, ik heb jouw topic toegevoegd aan dit topic. In het eerste bericht wordt de stand van zaken uitgelegd. Op dit moment zijn we bezig met het uitbrengen van een update hiervoor.

Het was helaas van korte duur. Dit keer start yt wel op en kan ik een video kiezen. Binnen 2 seconden nadat de video gestart is krijgt ik een foutmelding

Reputatie 8
Badge +11
Ik las het Jasper, gene haast. we proberen het vanavond en anders morgen nog wel een keer.
Leuke muts trouwens ;)

Haha, dank je 😉 We hebben allemaal een muts op nu
Heb je de update nu wel op de ontvanger kunnen installeren?

Het was helaas van korte duur. Dit keer start yt wel op en kan ik een video kiezen. Binnen 2 seconden nadat de video gestart is krijgt ik een foutmelding

Dat is een vreemde melding inderdaad! Ik heb die nog niet eerder gezien, ik ben benieuwd of anderen in dit topic deze melding ook hebben gekregen.
Je kunt jouw tv-ontvanger ook nog eens naar de fabrieksinstellingen zetten, om te kijken hoe het daarna gaat.
Reputatie 1
met enige regelmaat bevriest het startscherm van de YouTube app via de arris tv ontvanger. Deze is aangesloten via de draadloze verbindingsset. Het lijkt net of de app net wat meer nodig heeft dan ‘normaal’ tv kijken want dat gaat zonder problemen. Alleen bij zo’n schermfreeze moet de tv ontvanger herstart worden alvorens het weer gaat werken. Alleen uit en aanzetten is niet voldoende.
Uiteraard geniet het de voorkeur bekabeld aan te sluiten en als dat redelijkerwijze mogelijk was dat ik dat ook zeker gedaan maar het zou toch ook gewoon met de verbindingsset moeten werken.

Admin: eigen topic toegevoegd aan dit meldingstopic
Reputatie 3
Badge
Helaas Jasper,

Na de update heb ik YouTube 1 keer kunnen starten.
Nu de 2e kerstdag. Beeld blijft grijs en bij het indrukken van de tv knop blijft het beeld grijs en er komt wel geluid door.
Ook het met de afstandsbediening uitzetten van de box helpt niet. Beeld blijft grijs.
Enige oplossing is stroom eraf en er op.
Reputatie 3
Badge
Helaas Jasper,

Na de update heb ik YouTube 1 keer kunnen starten.
Nu de 2e kerstdag. Beeld blijft grijs en bij het indrukken van de tv knop blijft het beeld grijs en er komt wel geluid door.
Ook het met de afstandsbediening uitzetten van de box helpt niet. Beeld blijft grijs.
Enige oplossing is stroom eraf en er op.

Stroom eraf gehaald, YouTube opnieuw gestart en hij doet het weer
Reputatie 1
Ook vandaag werkt you tube weer niet maar dit is inmiddels al maanden bekend.
NNog steeds geen oplossing.

DDagelijks resetten. Echt geweldig.
BBedankt
Reputatie 8
Badge +11
Het zou weer moeten werken Terminator. Er is namelijk een update uitgerold. Het kan wel zijn dat je hiervoor nog een keer een reset moet uitvoeren. Mocht het hierna nog steeds niet werken, dan hoor ik dat graag.
Reputatie 8
Badge +11
@MatGer Het klopte inderdaad dat het afgelopen tijd niet helemaal lekker liep. Inmiddels moet deze zijn opgelost. Oplossing staat in de startpost.

Reageer