beantwoord

OPGELOST: Storing Lochem| Wegvallend geluid en blokkerig beeld

• 19 april 2017
  • 39 reacties
  • 1576 keer bekeken

Toon het eerste bericht

39 reacties

Toch wel raar dat er nog steeds geen melding van storing in Lochem is op de site. Inmiddels op een plaatselijke facebooksite al diverse meldingen van storingen bij Telfort.
Na contact gisteren met de klantenservice van Telfort vandaag al een nieuwe Tv-0ntvanger gekregen, ondanks dat ik ook al verteld had dat (veel) meer mensen in Lochem dezelfde storing hadden...
Sturen ze me een Amino A 140 terwijl ik een m540 had...
Natuurlijk is hiermee het probleem niet opgelost... Ga die die A140 maar terugsturen...
Dat hebben ze bij mij 2 jaar terug ook gedaan. Volgens mij is de 540 een apparaat met een harde schijf welke als videorecorder kan werken. Kijken dus als de verbinding weg is kan dan volgens mij ook. Nu wordt er opgenomen in de cloud. Wel betaald geloof ik maar al met al is het nog steeds hopeloos. Misschien maar een tegemoetkoming gaan eisen.
Net contact gehad met de klantenservice. De amino A140 was slechts als tijdelijk bedoeld totdat over twee weken een nieuw glasvezelmodem zal worden geplaatst. Dan komt er een Arcadyan.
De helpdeskmedewerker heb ik gewezen op dit forum, hij heeft het bekeken en nu ook een ticket aangemaakt om dit verder te onderzoeken. Stapje verder wellicht?
Net contact gehad met de klantenservice. De amino A140 was slechts als tijdelijk bedoeld totdat over twee weken een nieuw glasvezelmodem zal worden geplaatst. Dan komt er een Arcadyan.
De helpdeskmedewerker heb ik gewezen op dit forum, hij heeft het bekeken en nu ook een ticket aangemaakt om dit verder te onderzoeken. Stapje verder wellicht?

Ah je gaat over op de nieuwe infrastructuur, nieuw modem, experiabox en tvontvanger. Is ook een oplossing!
Ah je gaat over op de nieuwe infrastructuur, nieuw modem, experiabox en tvontvanger. Is ook een oplossing!

Haha..dat was een aanbod van Telfort zelf...in m'n oude abonnement zaten zaken die we inmiddels helemaal niet meer gebruiken en het glasvezelmodem was volgens de medewerker verouderd. Dus nu een wat goedkoper abonnement. Maar wel uiteindelijk vanwege de stringsmelding, anders had ik er nooit naar gekeken...
Reputatie 8
Badge +7
@stegie69,

Mijn collega's hebben de problemen die jij ervaart nog in onderzoek. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om even af te wachten totdat zij contact met jou zullen opnemen.

@hgb1960,

Bedankt voor het overstappen naar het nieuwe glasvezel. :D

@Edwin22,

Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst kan ik dan kijken naar de status van het ticket.
Doel bereikt! We staan erop.. https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm

Nu nog een oplossing uiteraard....
Nu al. Na een dikke week. Netjes. Misschien dat we dan toch nog Max kunnen aanschouwen tijdens de race. Ik ben benieuwd hoe de ergernissen gecompenseerd worden door Telfort. Toch al minimaal een week niet geleverd gekregen waar ik voor betaal. Kijk dat er een storing is, kan gebeuren. Maar dat je stad en land moet bewegen om de storing erkend te krijgen, is niet erg handig.
Nu al. Na een dikke week. Netjes. Misschien dat we dan toch nog Max kunnen aanschouwen tijdens de race.

En ik Maxima morgen... max zit niet in m'n pakket 😞
Vandaag bijna geen storing gehad. De eerste en tot nu toe laatste was om 22:18. Blokken en geluid. Ik gun ze nog het voordeel van de twijfel. We wachten af.
Reputatie 8
Badge +7
Vandaag bijna geen storing gehad. De eerste en tot nu toe laatste was om 22:18. Blokken en geluid. Ik gun ze nog het voordeel van de twijfel. We wachten af.
Bedankt voor het melden. De storing is vandaag, 28 april 2017 om 12:00 uur officieel opgelost.
Fijn. Wat was er aan de hand?
Reputatie 8
Badge +7
Fijn. Wat was er aan de hand?
De details van de storing zijn mij niet bekend dus kan ik je hierover helaas geen verklaring.
Aangezien het probleem zich alleen voordeed op de TV was er vermoedelijk sprake van een verstoord TV-signaal dat gelukkig is hersteld.

Reageer