beantwoord

[Opgelost] Problemen met streamen via iTV online

• 19 juni 2018
  • 97 reacties
  • 2255 keer bekeken

Toon het eerste bericht

97 reacties

Reputatie 1
Alsof je de goden verzoekt... Gisteravond was het ook het normale TV-kijken soms onmogelijk door wegvallende signalen over de gehele linie, dus niet 1 enkele zender maar het hele spectrum viel soms weg.Geen indicatie op het modem, dus misschien dat "onderhoud" dat dit veroorzaakte? *kuch*
Reputatie 3
Hier ook geen tv kunnen kijken online..
Reputatie 1
overdag kan je wel gewoon ITV op de pc kijken (15.15), afwachten hoe dat vanavond is...
Reputatie 3
overdag kan je wel gewoon ITV op de pc kijken (15.15), afwachten hoe dat vanavond is... 's Avonds gebruik maken van de dienst zou ook fijn zijn toch?
Reputatie 1
zelfs vanavond werkt de tv op pc goed
Reputatie 1
Het *lijkt* alsof de meeste hobbels overwonnen zijn. Als het komende weekend nog steeds zo is (WK-finale, Wimbledon, Tour de France, etc), dan kunnen we weer normaal ademen. 🙂
Reputatie 3
Badge +8

Onderwerp: Problemen met streamen via iTV online

Beschrijving: Verschillende mensen ervaren problemen met tv kijken via het iTV online platform. Haperend beeld, lang bufferen en stilstaand beeld doen zich voor bij afspelen van live tv, uitzending gemist, on demand of opnames

-------

Update #1 9 juli 2018: Er zijn meldingen binnen gekomen over een haperend beeld, stilstaand beeld of niet ladende streams krijgen bij afspelen van live tv, uitzending gemist, on demand of opnames. Dit leek tijdelijk weer stabiel te werken.

Update #2 11 juli 2018: De problemen op het streaming platform worden met de hoogste prioriteit opgepakt. Zo zijn er vandaag weer verbeteringen doorgevoerd die de problemen zouden moeten verhelpen. Ons streaming team monitort 24 uur per dag het platform om zo snel mogelijk in te kunnen grijpen wanneer er zich problemen voor doen.

Update #3 17 juli 2018: De afgelopen week zijn er door het team dat streaming via iTV online bewaakt extra servers ingeschakeld, zodat het streamen soepeler kan verlopen. De problemen met haperingen en bufferen zouden hiermee verholpen moeten.
Reputatie 1
heb 2 uur tv gekeken,wijjzig kanaal en zwart (chrome)
dan maar naar int expl maar hier is het loading en zwart
Reputatie 1
sorry int expl is zwart en
chrome geeft loading maar na nog een keer op het kanaal te klikken krijg ik zowaar weer tv
maar int expl blijft zwart
Reputatie 1
Het wisselen van kanaal in de Chrome browser kan een zwart scherm opleveren, maar een enkele druk op F5 lost dit vaak op. Nog niet helemaal zoals het hoort, maar het werkt dan weer wel. Ik heb zelf geen Internet Explorer of Edge, ik werk met Ubuntu Linux.

Waar ik mij wel al een eeuwigheid aan stoor (dit is geen technische storing), is dat de voortgangsbalk die ook de volumeknop en de fullscreen-optie irritant lang zichtbaar blijft (ook als je per ongeluk met de muiscursor over de Chrome-window schuift), waardoor ondertitels danwel onderschriften verborgen worden. Soms tot 5-6 seconden lang. Kan dit korter gemaakt worden, of desnoods zodanig dat de gebruiker dit zelf kan instellen? Zelf vind ik 2 seconden al aan de lange kant.
Reputatie 1
Helemaal me eens Klojum, de voortgangsbalk kan veel smaller , doorzichtig en korter getoond
Reputatie 3
Badge +8
Hi allen,

Er is een update gekomen van het team dat de streaming via iTV online heeft bewaakt de afgelopen periode. Om de problemen met bufferen en haperingen te verhelpen zijn er extra servers ingeschakeld. Deze problemen zouden zich dus niet meer voor moeten doen.

Wanneer er nog mensen zijn die problemen ervaren, zouden we willen vragen om dit te melden in dit topic. Op deze manier kunnen we dit oppakken met de ontwikkelaars van het platform.
Reputatie 1
Hi allen,
Om de problemen met bufferen en haperingen te verhelpen zijn er extra servers ingeschakeld. Deze problemen zouden zich dus niet meer voor moeten doen.

wel het schijnt te werken als bedoeld, soms een kleine reload maar dat is alles, geef het team een schouder klopje 👏
Reputatie 8
Badge +9
Fijn om te horen John! Ik zal het bericht doorgeven 🙂 En meld het vooral mocht je nog wel iets merken.
Reputatie 1
@Alexandra - Telfort
mm nieuw interface, maar er gebeurd niks, ik zie alleen maar een circle draaien en draaien
ga me niet vertellen dat dit weer tig jaren duurd voordat het goed werk
Reputatie 8
Badge +11
Welke browser gebruik je? De nieuwe website werkt in Firefox en Chrome. Gebruik je een van deze twee browsers?
Reputatie 8
Badge +19
@werkenjohn
Dit nieuwe topic al gelezen..?

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-itv-website-vernieuwd-77691
Reputatie 1
@Bart - Telfort
ik gebruik chrome

@Enterprise
bedank voor de link, ze heben de url verandert, de oude url laat alleen maar de circle(laden) zien
de link in the link die jij posted (https://telfort.interactievetv.nl/) werk perfect

iedereen bedankt
Reputatie 8
Badge +11
Top! Heel veel kijkplezier gewenst. 🙂
Bij mij werkt het online televisie kijken ook vrijwel nooit en als het wel werkt niet vlekkeloos.
Laatst nog een nieuwe update gehad voor de app maar het helpt niet veel, nog steeds problemen. Sowieso is die app verre van handig.
Reputatie 8
Badge +11
@we1001044197 Dat is niet zo fijn. Wat gaat er precies mis? Wat zie? Je mag hier ook een screenshot van plaatsen. Daarnaast ben ik benieuwd op welk apparaat je kijkt? En welke versie van het besturingssysteem daar op staat? Ik hoor het graag.
Reputatie 1
@Bart - Telfort
wel het ging een tijd goed, https://telfort.interactievetv.nl/tv-gids/24, maar de laatste dagen laden, bevriezen, speelen, laden bevriezen en het maak niet uit op welke kwaliteit
small screen of full screen, het is weer als vanouds huilen met de pet op

Reageer