beantwoord

[Opgelost] App interactieve tv geeft zwart scherm

• 4 april 2018
  • 41 reacties
  • 2703 keer bekeken

Toon het eerste bericht

41 reacties

Zelfde probleem met het zwarte scherm hier op mijn Ipad. Ipad draait op iOS10.3.3 maar geeft na updaten van de iTv app (en enkele malen verwijderen en opnieuw instaleren en opnieuw opstarten) alleen een zwart scherm. Erg vervelend aangezien ik ook niet terug kan naar een oudere versie. Dat wordt (niet voor de eerste keer dat ik bij Telfort zit) dus geen tv kijken.

Wordt er jnmiddels gewerkt aan een oplossing voor Ipad gebruikers?
Reputatie 1
Als je wat vindt deel je dat dan hier?
Mogelijk is een ander er ook mee geholpen. :)
Tuurlijk deel ik dat, maar voorlopig nog geen oplossing. 950 mb ram geheugen vrij en 4.4 gb gewoon geheugen vrij. Bij een speedtest 90 mbit up en 160 mbit down. Alles zegt mij dat het gewoon moet werken, maar dat doet ie niet!:?
Reputatie 8
Badge +11
....Schiet mij maar lek 😉.......
Mij dan ook maar............
Reputatie 1
....Schiet mij maar lek 😉.......
Mij dan ook maar............
Ligt het misschien toch aan de app :8
Als je wat vindt deel je dat dan hier?
Mogelijk is een ander er ook mee geholpen. :)
Tuurlijk deel ik dat, maar voorlopig nog geen oplossing. 950 mb ram geheugen vrij en 4.4 gb gewoon geheugen vrij. Bij een speedtest 90 mbit up en 160 mbit down. Alles zegt mij dat het gewoon moet werken, maar dat doet ie niet!:?

En hoe is dat op de telefoon die wel werkt?
Reputatie 1
Bij die is 835 mb ram geheugen vrij en 2,2 gb gewoon geheugen. bij de speedtest 94 mbit up en 185 mbit down.
@ben dover ga er maar vanuit dat ervoor beide systemen aan een oplossing wordt gewerkt, op het KPN forum lees je ook vrijveel identieke problemen.

@Frenk24 dat is heel raar je zou verwachten dat het andersom is. Het toestel waar de app wel op werkt heeft dus en minder vrije ram geheugen en minder opslag. Ik heb nu ook even geen idee meer.
Dus omdat mijn IPad 4 met besturingssysteem update 10.3.3 kan ik dus niet de nieuwe app gebruiken van Telfort ?? Is toch toch van de zotte dat hier geen rekening mee wordt gehouden. Die hiervoor verantwoordelijk is bij Telfort / KPN zou ik per direct ontslaan. Klantonvriendelijk.

Als jullie dus zomaar zonder te waarschuwen iedereen verplicht een update laten draaien dan moet je ook een nieuwe iPad geven of Apple vragen dat die de app ontwikkelen 😡 Want bij jullie kunnen ze het niet rrrrrr. Dacht dat zo'n bedrijf de kennis wel in huis heeft dus niet!!!!

Wanneer wordt dit opgelost. Want nu na 10 keer app opnieuw downloaden of diverse keren mijn iPad opnieuw opstarten, heb ik nog steeds een zwart scherm. Daar betaal ik dan 38,- euro voor per maand????

Geen groet,
Boze klant
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb hier de tijdelijke oplossing voor mensen waarbij het niet werkt, de vorige versie van de app:
https://apkpure.com/telfort-interactieve-tv/com.telfort.mobile.android/download/74-APK?from=details%2Fversion

LET OP: Indien de nieuwste versie gewoon goed werkt is het aan te raden de nieuwste versie gewoon te behouden. Dit is puur een noodoplossing totdat de nieuwste app wel goed werkt bij de mensen waar het nu niet goed werkt (inclusief mijzelf). Het is aan te raden automatische updates uit te zetten voor deze app omdat hij anders na verloop van tijd automatisch weer update naar de nieuwste versie (App openen in de Playstore (het scherm waar uninstall / open staat), rechts bovenaan de drie puntjes, 'enable auto update' uitvinken).

Houdt er wel rekening mee dat downloaden op eigen risico is en dat ik niet aansprakelijk ben in welke vorm dan ook!
Bovenstaande oplossing werkt volgens mij alleen voor mensen die de app gebruiken op een Android apparaat. Bij Apple is het niet mogelijk om buiten de appstore om iets te installeren tenzij je het apparaat gemodificeerd hebt.

Heeft Telfort eigenlijk al een reactie gegeven behalve dan deinstalleren en opnieuw proberen?
@ben dover Dat klopt. Voor appels is dat omslachtiger ik heb wat zoekwerk gedaan ik zou er niet aan beginnen met een ios toestel om dit via alternatieve manieren op te lossen.

Voor de meest acuele updates is het mischien nuttig om het KPN forum in de gaten te houden. Zodra het daar goed werkt zal de Telfort versie snel volgen.
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/de-nieuwe-itv-app-van-kpn-met-chromecast-ondersteuning-448351?postid=603454
Tja, eerlijk gezegd ben ik niet zo'n 'publiekelijk klager' maar zo langzamerhand vind ik dit toch wel een behoorlijk slecht verhaal worden.

De eerste klachten dateren inmiddels van een dag of 4-5 geleden en het probleem is nog steeds niet opgelost. Aangezien ik geen tv heb kan ik uitsluitend via mijn Ipad kijken. Dat komt er nu dus op neer dat ik al een paar dagen geen tv kan kijken. Helaas is dit ook niet de eerste keer dat dit gebeurd. In het verleden is het vaker gebeurd dat een update niet werkte en ik daar door een aantal dagen geen tv kon kijken. Voor de duidelijkheid; dit is gewoon een betaalde dienst. Verder dan 'sorry' is Telfort helaas nooit gekomen.
Volgens mij is het gehele telfort webforum team met vakantie want ik krijg geen enkele reactie meer op vragen met betrekking tot de problemen met de nieuwe app. Je zou toch verwachten dat alle verloven zijn ingetrokken om de getroffen klanten te woord te staan.
Big mij hetzelfde, iPad air2 no prob, maar op ipad4 met 10.3.3 start de app niet op.
Komt oplossing gauw?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi allen, er wordt hard gewerkt aan de oplossing voor iOS 10.3.3. Ik kan me erg goed voorstellen dat het geen pretje is. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +7
Hallo allemaal, soms kan nieuws elkaar erg snel opvolgen. Ik kreeg net te horen dat de nieuwe iOS app met de bugfix voor iOS 10.3.3 is gereleased. Ik raad jullie aan deze snel te downloaden! 😳

Reageer