beantwoord

Op ipad en laptop tv kijken?

• 8 april 2013
  • 4 reacties
  • 2448 keer bekeken

Ik vraag me af of dat mogelijk is bij Telfort. Dat je een vast bedrag per maand betaald en dat je dan via inlogggevens toegang kan krijgen om  via een laptop of ipad tv kan kijken.
icon

Beste antwoord door Enterprise 8 april 2013, 13:25

Ik vraag me af of dat mogelijk is bij Telfort. Dat je een vast bedrag per maand betaald en dat je dan via inlogggevens toegang kan krijgen om  via een laptop of ipad tv kan kijken.

Dat kan alleen als je een iTV-abonnement hebt bij Telfort voor reguliere TV-ontvangst.

iTV-online voor iPad en laptop/PC is een gratis extraatje...
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
Heb je de website van Telfort al eens goed bekeken? Quote

Gratis online tv kijken met Interactieve TV Online

Met Interactieve TV Online kijk je via je eigen internetverbinding naar de 30 meest populaire zenders via je computer, iPad, Android tablet of Smartphone. Daarnaast heb je toegang tot de complete programmagids en zoek je eenvoudig in het aanbod van Videotheek Thuis.

Eenvoudig te gebruiken
Als je als Telfort klant Interactieve TV hebt, kun je al gelijk Interactieve TV Online gebruiken.

Interactieve TV Online op de iPad, Android tablet of Smartphone
Heb je een iPad of een Android tablet? Gebruik dan de gratis app. Zoek op Telfort TV Online in de AppStore of op Google Play.

Interactieve TV Online op je computer
Als je Interactieve TV wilt kijken op je computer, dan kan dat via een speciale pagina. Zolang je thuis kijkt is er geen wachtwoord nodig. Ga naar telfort.nl/tvonline 
Reputatie 8
Badge +10

Dat kan alleen als je een iTV-abonnement hebt bij Telfort voor reguliere TV-ontvangst.
iTV-online voor iPad en laptop/PC is een gratis extraatje...
Badge
Maar ja, dat is gewoon binnen het alles in een abo van Telfort. De eerste tuner betaal je geen extra huur  voor, dus je kan ervoor kiezen deze niet te gebruiken en enkel via tablet/computer TV te kijken natuurlijk.Let op: 

wel minder zenders online via tablet/computer dan via de iTV tuner
Badge
Ik probeer ook TV te kijken via telfort.nl/tvonline maar daar krijg ik steeds de vraag of ik mijn abonnemenstnummer en pincode in wil voeren. Deze heb ik nooit gehad en na een eerder verzoek ook niet gekregen. HELP Telfort!

Reageer