beantwoord

Op alle televisies blokjes in beeld

• 12 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 1
Nadat ik meerdere keren alle stappen van het stappenplan en de video heb doorlopen blijf ik een haperend beeld met blokjes zien,op beide tv's. Volgens mij is het niet de bedoeling dat ik het modem maar blijf resetten en de tv ontvanger opnieuw op blijf starten,zou er iets met het modem kunnen zijn want de WiFi verbinding is ook traag/valt weg?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 augustus 2019, 10:12

Hoi @Virgil1982, welkom op het Telfort Forum! Het is zeker niet de bedoeling dat je blokjes ziet in beeld van de televisie, ook niet dat je steeds het modem moet resetten. Goed dat je dit laat weten, zodat we je er hier mee kunnen helpen.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan. Ik zie dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice, en dat er een nieuw modem naar je onderweg is. Dat lijkt me een goede stap! Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt? Ik ben ook benieuwd hoe het daarna gaat met de kwaliteit van het beeld.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@Virgil1982 Fijn dat je 'm ontvangen hebt! Ik hoor graag hoe het gaat met het nieuwe modem, laat het maar weten 🙂
Reputatie 1
@Alexandra - Telfort Ik heb vandaag eindelijk de modem binnen gekregen,hoop dat alles nu weer goed werkt!👌🏼
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Virgil1982, welkom op het Telfort Forum! Het is zeker niet de bedoeling dat je blokjes ziet in beeld van de televisie, ook niet dat je steeds het modem moet resetten. Goed dat je dit laat weten, zodat we je er hier mee kunnen helpen.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan. Ik zie dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice, en dat er een nieuw modem naar je onderweg is. Dat lijkt me een goede stap! Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt? Ik ben ook benieuwd hoe het daarna gaat met de kwaliteit van het beeld.
Reputatie 8
Badge +17
Maak s.v.p. een foto van het aansluitpunt en hoe lang is het ronde aansluitkabeltje van max 150 cm en is dit ook vervangen de vorige keer
Reputatie 1
Ik heb de Experia Box V8 die enkele maanden geleden ook al is vervangen,verder nog normale koper verbinding. Voordat het modem is vervangen sinds vorig jaar al problemen,nieuwe kabels en adapter toegestuurd gekregen. Alles heeft toen een hele tijd goed gewerkt tot gisteravond
Reputatie 8
Badge +17
Welk modem heb je en heb je een koper of glas- verbinding

Reageer