beantwoord

Ook haperend beeld

• 7 oktober 2013
  • 8 reacties
  • 3770 keer bekeken

Hallo,

Ik heb het topic al een aantal keer voorbij zien komen maar met verschillende oplossingen.
Wij hebben draadloos interactieve tv en regelmatig last van haperend beeld en geluid.

Welke oplossing hoort hierbij?

Bij voorbaat dank.

L. van Holten
icon

Beste antwoord door Jeroen 8 oktober 2013, 15:03

@lenardvanholten,

Zoals Jimny aangeeft kun je door de TV ontvanger tijdelijk bekabeld te testen controleren of het probleem in de ontvanger zit of niet. Daarnaast is het goed om, zoals okkies aangeeft, de software van de draadloze verbindingsset te updaten naar de laatste versie. Meer informatie over eventuele storingsbronnen lees je hier. Indien deze stappen niet hebben geholpen dan lees ik dat uiteraard graag van je.

Jeroen
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Sluit de tv ontvanger eens bekabeld aan
Bedankt voor je reactie.

Dat wil ik best proberen maar ik heb niet voor niets draadloos.
De tv staat in andere hoek dan de aansluiting dus bekabeld betekend een kabel dwars door de kamer, dat zie ik niet echt zitten.

Groeten
Reputatie 8
Badge +18
Dat begrijp ik volkomen echter het is meer bedoeld als test omdat als dat wel goed beeld geeft de ontvanger niet defect is en je dan de draadloze adapters eens moet resetten en eventueel de laatste firmware voor die draadloze adapters installeerd.
http://www.telfort.nl/klantenservice/dsl/Internet-TV-bellen/Interactieve-TV/De-TV-verbindingsset/Installeren-TVverbindingsset-software.htm

lost 99/100 storingsproblemen op bij de verbindingsets
Badge +1
@lenardvanholten,

Zoals Jimny aangeeft kun je door de TV ontvanger tijdelijk bekabeld te testen controleren of het probleem in de ontvanger zit of niet. Daarnaast is het goed om, zoals okkies aangeeft, de software van de draadloze verbindingsset te updaten naar de laatste versie. Meer informatie over eventuele storingsbronnen lees je hier. Indien deze stappen niet hebben geholpen dan lees ik dat uiteraard graag van je.

Jeroen
Badge
http://www.telfort.nl/klantenservice/dsl/Internet-TV-bellen/Interactieve-TV/De-TV-verbindingsset/Installeren-TVverbindingsset-software.htm

lost 99/100 storingsproblemen op bij de verbindingsets
Ik zou graag de update uitvoeren maar deze update is alleen voor 'n PC met een exe bestand en daar kan ik niets mee op mijn Mac.
Reputatie 8
Badge +10
Ik zou graag de update uitvoeren maar deze update is alleen voor 'n PC met een exe bestand en daar kan ik niets mee op mijn Mac.

Niemand in je omgeving die even een Windows laptoppie te leen heeft voor tien minuten..?
Badge
Hallo Henk of iemand anders van Telfort webcare.
ik zou ook graag de update uitvoeren op mijn draadloze verbindingsset maar er is alleen maar een update geschikt voor Windows. :mad:
TV-verbindingsset software 4.4.05
Waar kan ik hem vinden voor mijn MAC?
De verbinding is de laatste week slecht. Ik kan vaak mijn opgenomen programma's niet bekijken of het beeld blijft 'vastzitten' en soms slaat hij in een keer uit.
Het 'huisje' op de verbindingsset die op de modem zit aangesloten is nu ook steeds rood en op de andere bij de TV is hij wel groen.

Reageer