beantwoord

Ontvanger werkt niet meer (alle tips al geprobeerd)

• 15 april 2016
  • 7 reacties
  • 431 keer bekeken

De ontvanger loopt tekens vast. Wanneer ik in het menu komt loopt hij vast.
Dit is al enkele weken zo en heb alle instellingen al aangepast en geannuleerd.

Hopelijk kunt u mij verder helpen met een nieuwe ontvanger.

Mvg
icon

Beste antwoord door Stephen 15 april 2016, 20:40

Hallo Rudin, wat jammer dat het probleem zich nog steeds voordoet. Ik heb daarom besloten om je TV-ontvanger te vervangen. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert na het weekend. Ik verneem dan graag van je hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert. Ondanks dit ongerief wens ik je een fijn weekend!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rudin, welkom op het forum! Wat vervelend dat de TV-ontvanger steeds vastloopt. Om je verder van dienst te zijn ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Bij voorbaat dank!
U heeft een bericht
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Rudin! Ik heb zojuist je TV-ontvanger ontkoppeld. Deze graag weer aanmelden met je abonnementsnummer en pincode. Laat je dan even weten of het probleem is opgelost?
Wij kunnen deze pincode nergens terugvinden. Kunt u er nogmaals een sturen?
Pincode is inmiddels gewijzigd, maar hij loopt meteen weer vast. Helaas dus niet het gewenste resultaat
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rudin, wat jammer dat het probleem zich nog steeds voordoet. Ik heb daarom besloten om je TV-ontvanger te vervangen. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert na het weekend. Ik verneem dan graag van je hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert. Ondanks dit ongerief wens ik je een fijn weekend!
Dat is erg fijn, bedankt.
Vanavond niets kunnen zien ivm wederom vastlopen. Hopelijk geeft een nieuw exemplaar WEL het gewenste resultaat