beantwoord

Ontvanger stuk

• 23 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 147 keer bekeken

Reputatie 1
TV ontvanger geeft de laatste paar dagen nadat de tv enige tijd aan staat plotseling foutcode f143. Van alles gecheckt, kabels, modem aan uit, modem reset. Vervangen van de ontvanger door de 2e tv ontvanger blijkt goed te werken. Conclusie: één is kapot. Graag ontvang ik dus een nieuwe!
Ook helemaal niets gehad aan de klantenservice van telfort.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 26 augustus 2019, 13:06

Dat is duidelijk inderdaad, ik stuur je een vervangende tv-ontvanger toe. Je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

9 reacties

Badge +18
Voor de zekerheid ook de software van de defecte ontvanger een keer gereset?

reset ontvanger
Reputatie 1
Is al gebeurd. Werkt niets. Is zeker dat het de ontvanger is.
Badge +18
Staan je klantnummer en dergelijke al in je forumprofiel? Dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Je kan eventueel morgenochtend ook facebook of twitter proberen. Webcare was vandaag nauwelijks aanwezig op het forum.
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het forum @li1001899173, je hebt zo te zien al het nodige geprobeerd! Toen je de tv-ontvangers omruilde, had je toen alle kabels laten liggen of had je ook kabels mee verhuisd? De foutcode 143 betekent namelijk dat de tv-ontvanger geen verbinding kan maken en het ligt vaak aan de bekabeling. Vandaar dat ik dat nog eens extra vraag, als we de ontvanger vervangen en het probleem blijft heb jij daar natuurlijk ook niets aan. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
We hebben alles omgeruild. Alles gereset, alles geprobeerd. Ook de kabels van ons andere kastje geprobeerd, toen bleek die het nog niet te doen. Kastje in. De woonkamer geprobeerd, werkte ook niet vandaar dat we zeker weten dat het aan de ontvanger ligt.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is duidelijk inderdaad, ik stuur je een vervangende tv-ontvanger toe. Je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 1
Ga ik doen. Dankje
Reputatie 1
Hij doet het hoor. Bedankt voor de snelle service.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan @li1001899173, veel kijkplezier weer! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer