beantwoord

Ontvanger start niet

• 1 november 2017
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Van de week heb ik mijn tweede digitale ontvanger ontvangen. Tijdens het installeren viel hij uit en was het rode knopje zichtbaar. Deze was niet meer groen te krijgen en de ontvanger kreeg ik niet meer aan. Na een tijdje deed hij het ineens weer. Ik heb het installeren toen af kunnen maken en een kwartier tv kunnen kijken. Hierna viel hij weer uit het niets uit en sindsdien (dit was twee dagen geleden) krijg ik hem niet meer aan. Het rode knopje blijft zichtbaar, wat ik ook doe. Wat kan ik hieraan doen?
Vriendelijke groet, Lois van Oostende
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 2 november 2017, 13:14

Bedankt voor je gegevens @loisvo 🙂. Er komt een nieuwe ontvanger je kant op, want het is heel aannemelijk dat het daaraan ligt. Verder staat alles namelijk goed in het systeem en zijn er geen bijzonderheden. Wil je laten weten of het met de nieuwe ontvanger werkt?

Het verzoek of je de defecte ontvanger wilt terugsturen naar ons. Wij zorgen dan voor een goede verwerking ervan. Je kunt 'm gratis retour sturen naar ons antwoordnummer:
Telfort Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Heb je vragen voor nu? Stel ze vooral!
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Haal de adapter van de tv ontvanger even van de stroom wellicht lost dat het probleem op, er is waarschijnlijk iets fout gegaan tijdens de installatie
Reputatie 1
Bedankt voor de tip! Helaas al meerdere malen geprobeerd zonder resultaat..
Welke type ontvanger heb je ontvangen?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi loisvo, welkom op het forum. Wat vervelend dat je nieuwe ontvanger het niet doet zoals dat zou moeten. Wil je mij je adresgegevens, naam en het serienummer van de ontvanger (die staat op de sticker) in een privébericht toesturen? Dan kijk ik hoe we dit kunnen oplossen 🙂. Bedankt alvast!
Reputatie 6
Badge +7
Bedankt voor je gegevens @loisvo 🙂. Er komt een nieuwe ontvanger je kant op, want het is heel aannemelijk dat het daaraan ligt. Verder staat alles namelijk goed in het systeem en zijn er geen bijzonderheden. Wil je laten weten of het met de nieuwe ontvanger werkt?

Het verzoek of je de defecte ontvanger wilt terugsturen naar ons. Wij zorgen dan voor een goede verwerking ervan. Je kunt 'm gratis retour sturen naar ons antwoordnummer:
Telfort Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Heb je vragen voor nu? Stel ze vooral!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Loisvo, heb je de ontvanger in huis? Ik hoop dat daarmee het probleem verholpen is.

Reageer