Van de week heb ik mijn tweede digitale ontvanger ontvangen. Tijdens het installeren viel hij uit en was het rode knopje zichtbaar. Deze was niet meer groen te krijgen en de ontvanger kreeg ik niet meer aan. Na een tijdje deed hij het ineens weer. Ik heb het installeren toen af kunnen maken en een kwartier tv kunnen kijken. Hierna viel hij weer uit het niets uit en sindsdien (dit was twee dagen geleden) krijg ik hem niet meer aan. Het rode knopje blijft zichtbaar, wat ik ook doe. Wat kan ik hieraan doen?
Vriendelijke groet, Lois van Oostende
Beste antwoord door Cindy - Telfort
Bedankt voor je gegevens @loisvo
. Er komt een nieuwe ontvanger je kant op, want het is heel aannemelijk dat het daaraan ligt. Verder staat alles namelijk goed in het systeem en zijn er geen bijzonderheden. Wil je laten weten of het met de nieuwe ontvanger werkt?
Het verzoek of je de defecte ontvanger wilt terugsturen naar ons. Wij zorgen dan voor een goede verwerking ervan. Je kunt 'm gratis retour sturen naar ons antwoordnummer:
Telfort Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Heb je vragen voor nu? Stel ze vooral!
Bekijk reactie

Het verzoek of je de defecte ontvanger wilt terugsturen naar ons. Wij zorgen dan voor een goede verwerking ervan. Je kunt 'm gratis retour sturen naar ons antwoordnummer:
Telfort Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Heb je vragen voor nu? Stel ze vooral!