beantwoord

Ontvanger reageert erg traag!

• 14 juni 2016
  • 9 reacties
  • 418 keer bekeken

Hallo Telfort,

Zoals al eerder gemeld in een ander topic, met hetzelfde probleem, reageert mijn ontvanger erg traag!
https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/iptv-ontvanger-reageert-traag-38594/index1.html#post499762

Ik heb de procedure van een reset en nieuwe software al gedaan, maar dit helpt helaas maar heel kort (1 dag).
Wat kan de oplossing zijn?
Een instelling vanaf jullie kant?
OF een nieuwe ontvanger en/of router?

Ik hoor graag de oplossing,
Alvast bedankt..
icon

Beste antwoord door hvandijk.0144 18 juni 2016, 10:50

Hallo Michael,

Ik heb de nieuwe ontvanger ontvangen, en het werkt nu weer op de "normale" snelheid. Bedankt!

Het nieuwe modem mag ook deze kant opkomen.

Mvg,
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi hvandijk!

Bijzonder dat het probleem die je al eerder hebt aangekaart weer terugkomt. Ook ik kan zien dat je al van alles hebt gedaan om dit opgelost te krijgen. Iets zegt mij dat de ontvanger in kwestie niet meer doet wat het moet doen. Ik wil dan ook voorstellen om hem te vervangen voor een ander, nieuw exemplaar. Kun je aangeven hoe je hier tegenover staat?

Ik verneem je reactie graag.
Hallo Michael,

Een nieuwe ontvanger is prima, als dat de oplossing is.

Misschien is het handig om meteen ook de router zelf te vervangen, aangezien er ook 1 van de 4 poorten kapot is. (zie eerder topic).
(https://forum.telfort.nl/gebruiken-267/defect-modem-lan-poort-3-werkt-niet-meer-53676)
Reputatie 8
Badge +2
Hi hvandijk,

Ik stuur je direct 'n nieuwe toe. Zodra deze is afgeleverd, zal ik een nieuw modem toesturen (mijn collega heeft dit inderdaad eerder toegezegd).

Laat je het weten als hij binnen is? Dank je.
Hallo Michael,

Ik heb de nieuwe ontvanger ontvangen, en het werkt nu weer op de "normale" snelheid. Bedankt!
Het nieuwe modem mag ook deze kant opkomen.

Mvg,
Reputatie 8
Badge +2
Hoi hvandijk,

Mijn excuses voor de late reactie. Ik stuur je ook direct het nieuwe modem toe. Deze wordt binnen enkele dagen bij jou aangeboden. Laat je het weten als hij binnen is?
Hallo Michael,

Bedankt voor het opsturen van het nieuwe modem.

Van het weekend heb ik geprobeerd de boel aan de praat te krijgen,
maar toen kwam ik erachter dat deze modem geen wifi "guest" netwerk ondersteund; Arcadyan Experia Box v8.
Klopt dit?

Als dat het geval is heb ik er niet zoveel aan, en zal ik de nieuwe modem terug moeten sturen.
En zal ik mijn oude Zyxel modem houden (ook al is er 1 LAN poort defect).
En dan zou ik dit ook meteen als tip/klacht willen aanmelden, aangezien een guest netwerk tegenwoordig wel nodig is.

Mvg,
Reputatie 8
Badge +2
Hoi hvandijk,

Mijn excuses voor deze erg late reactie.

Het klopt dat de V8 niet over een dergelijke functie beschikt. We zijn ons hiervan bewust. Het is echter niet bekend óf en wánneer deze functie wél mogelijk wordt op de V8. Zodra hier meer over bekend wordt, zullen we dit ongetwijfeld publiekelijk mededelen.

Heb je het modem inmiddels retour gestuurd?
Bedankt voor je reactie.
Ik hoop dat deze "guest netwerk" functie toegevoegd gaat worden.

Ja ik heb het V8 modem al retour gestuurd.
Reputatie 8
Badge +2
Hi hvandijk,

Ik snap dat je het een handige aanvulling vindt, staat genoteerd!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂