beantwoord

Ontvanger doet niets meer

• 9 mei 2013
  • 3 reacties
  • 1895 keer bekeken

Badge
We zitten midden in een verbouwing waarin oa. de meterkast is vervangen. Nu blijkt de tv-ontvanger (Motorola VIP1963) het ineens niet meer te doen (LEDjes op de voorkant gaan niet aan, geen activiteit op de ethernetpoort, geen enkel beeld via SCART-uitgang).

Ik vermoed dat de voedingsadapter het begeven heeft of misschien de hele tv-ontvanger. Deze huur ik van Telfort, zou het mogelijk zijn een vervangend exemplaar te ontvangen? En kost dat me geld? (wordt dan een WA-verzekering aanspreken, vermoed ik).
icon

Beste antwoord door Jeroen 13 mei 2013, 12:11

@Gosse_W,

De nieuwe TV ontvanger is besteld en ontvang je binnen enkele werkdagen. De oude Tv ontvanger moet je inderdaad retourneren, hoe en waarheen je de TV ontvanger (kosteloos) kan retourneren staat vermeld in de brief die je bij de nieuwe Tv ontvanger geleverd krijgt.

Jeroen
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +1
@Gosse_W,

Vervelend dat jouw TV ontvanger niet meer functioneert, heb je de Tv ontvanger ook getest op een ander stopcontact/groep? Ik lees dit graag van je, indien je dit getest hebt en de TV ontvanger werkt nog niet dan zal ik kosteloos een nieuwe toesturen.

Jeroen
Badge
Ok, da's een goeie. Maar helaas doet hij het ook niet als ik het probeer op een ander stopcontact of andere groep. Geweldig als je een nieuw exemplaar zou kunnen sturen, alvast bedankt!
PS moet de oude ook terug naar Telfort?
Badge +1
@Gosse_W,

De nieuwe TV ontvanger is besteld en ontvang je binnen enkele werkdagen. De oude Tv ontvanger moet je inderdaad retourneren, hoe en waarheen je de TV ontvanger (kosteloos) kan retourneren staat vermeld in de brief die je bij de nieuwe Tv ontvanger geleverd krijgt.

Jeroen

Reageer