beantwoord

Ontbrekende HD kanalen

• 30 mei 2017
  • 9 reacties
  • 520 keer bekeken

Het lukt mij niet om de HD kanalen (701 en verder) op mijn TV werkend te krijgen.
In de instellingen van de interactieve TV ontvanger staan de HD kanalen reeds geactiveerd.
Dit probleem geldt trouwens voor beide interactieve TV ontvangers die ik heb.

Graag hoor ik of jullie mij kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door T Peters 31 mei 2017, 18:57

De HD zenders zijn nu inderdaad zichtbaar, op beide TV ontvangers. Bij het opnieuw starten verscheen eerst de melding dat het modem herstart moest worden en vervolgens dat er nieuwe software beschikbaar was voor de TV ontvanger.

Hartelijk dank voor de hulp! Wat mij betreft is dit issue opgelost en kan het gesloten worden.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ik denk dat de HD zenders niet geactiveerd zijn bij Telfort.
Webcare Telfort kan je hier mee helpen dus ff wachten totdat je topic aan de beurt is
Reputatie 8
Badge +16
Hallo T Peters, welkom op het forum! Ik heb zojuist je TV-ontvangers ontkoppeld. Wanneer je deze opnieuw hebt aangemeld dan moeten de HD-zenders weer te zien zijn. Kun jij dit bevestigen?
Bedankt!
Vanavond ga ik het testen en zal ik hier terugkoppeling geven.
Hallo T Peters, welkom op het forum! Ik heb zojuist je TV-ontvangers ontkoppeld. Wanneer je deze opnieuw hebt aangemeld dan moeten de HD-zenders weer te zien zijn. Kun jij dit bevestigen?

Zojuist heb ik de TV ontvanger aangezet en moest ik opnieuw mijn abonnenmentsnummer en PIN-code invoeren. Dit heb ik gedaan. Vervolgens heb ik bij de instellingen de HD kanalen geactiveerd. Ik kreeg de melding dat ik (afhankelijk van de snelheid van mijn verbinding) misschien HD moest deactiveren op een andere ontvanger.
De HD kanalen (bijv kanaal 701) zijn echter nog steeds niet zichtbaar.

Dezelfde stappen gedaan met de tweede TV ontvanger, met hetzelfde resultaat: geen HD kanalen.
Reputatie 8
Badge +16
Wat vreemd dat het niet is gelukt. Ik heb mijn collega's van de tweede lijn om hulp gevraagd. Zij gaan dit voor je onderzoeken en streven ernaar om het binnen 5 werkdagen op te lossen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Bedankt Stephen, we wachten af!
Reputatie 8
Badge +16
Beste T Peters, ik hoop niet dat ik je TV-ontvangers opnieuw moet ontkoppelen maar las het goed is moeten de HD-zenders nu te zien zijn. Kun je dit controleren?
De HD zenders zijn nu inderdaad zichtbaar, op beide TV ontvangers. Bij het opnieuw starten verscheen eerst de melding dat het modem herstart moest worden en vervolgens dat er nieuwe software beschikbaar was voor de TV ontvanger.

Hartelijk dank voor de hulp! Wat mij betreft is dit issue opgelost en kan het gesloten worden.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo T Peters, bedankt voor het bevestigen. In ons systeem stond helaas een verkeerde wijziging ingesteld. Dit is inmiddels hersteld.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopstephen
Alvast bedankt!

Op dit topic plaats ik een slotje. 🙂