beantwoord

Online via mobiel

  • 13 mei 2018
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Sinds de laatste update kan ik in geen tv meer kijken via mijn mobiel.
Foutmelding is kan video niet afspelen (0).
Ik kan wel programmeren voor thuis opnames.
Heb al paar keer de app verwijderd.
Voor 20 maart kon ik overal tv kijken.
Waar kan dit aanliggen.

Mvg Barend
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 13 mei 2018, 14:02

Neem onderstaand topic even door. Er staat namelijk een linkje tussen om de vorige versie van de iTv app te installeren

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/itv-app-vernieuwd-2018-75201/index4.html#post623435
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +18
Neem onderstaand topic even door. Er staat namelijk een linkje tussen om de vorige versie van de iTv app te installeren

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/itv-app-vernieuwd-2018-75201/index4.html#post623435
Dank voor dit antwoord.
Ik vind het wel enorm jammer en eigenlijk schandalig dat het op deze manier moet.
Je moet niet vergeten om de automatische updates voor deze app uit te zetten.
Na een tijdje zoeken zijn er veel meer die met dit probleem zitten. Dus nogmaals dank.
Badge +18
Geen dank.
Het probleem is ondertussen bij Telfort bekend. Nu de oplossing nog!

Reageer