Online TV op Windows Phone/mobile

• 30 december 2015
  • 13 reacties
  • 835 keer bekeken

Reputatie 1
Ondanks wat er met de reclame gesuggereerd word kan ik ( en met mij nog vele anderen ) nog steeds geen tv kijken op mijn Windows telefoon.
Het mag dan wel een in vergelijk met Android en Ios een kleine gebruikersgroep zijn,
maar wij zijn wel betalende klanten en betalen ook voor deze diensten.
We zijn nu al een paar jaar verder en nog steeds is er geen aandacht aan gegeven.

13 reacties

Badge +2
Telfort heeft eea overwogen en momenteel is het schijnbaar niet rendabel. Wellicht dat dit voor Windows 10 wel rendabel is, ik hoop het!
Reputatie 1
Hier baal ik ook van.
Wellicht dat ik toch van provider switch na afloop van mijn contract.
Reputatie 1
Kleine gebruikersgroep? Er zijn gigantisch veel mensen op Windows 10 over gegaan. Op het moment dat Telfort een universele app maakt, is het ineens geschikt voor een hele berg PC's, tablets en telefoons.
Reputatie 1
"Telfort heeft eea overwogen en momenteel is het schijnbaar niet rendabel."

Ik neem aan dat Mathijs Telfort vertegenwoordigt ?

Ook al betreft het een minderheid, alsnog heeft deze minderheid een dienst afgenomen die niet kan worden geleverd.
Maar wel hetzelfde bedrag in rekening brengen als bij degene die wel van alle extra's kunnen genieten.
En dat dus al een aantal jaren lang en uit uw antwoord blijkt dit dus ook nog opzettelijk.
Voor dit soort praktijken is een naam voor bedacht.

Ik ben het met het gegeven antwoordt dan ook absoluut niet eens.
Badge +2
Ik vertegenwoordig Telfort niet. Ik verwijs overigens naar Windows 8(.1) op de mobiel, voor de volledigheid. Daarnaast zou ik enkel toe juichen wanneer Telfort elk platform gaat ondersteunen, ongeacht grootte. Voor wat betreft Windows 10 kan ik me zoals gezegd niet voorstellen dat dat niet gaat gebeuren maar wellicht kan een Telfort moderator er iets over zeggen namens Telfort.
Reputatie 1
Ik zit hier ook met smart op te wachten!
Net zoals apps voor het bekijken van je belstatus voor mobiel.

Dat er nu geen tijd en energie meer wordt gestoken in Windows Phone 8(.1) is volkomen terecht, maar nu Windows 10 eraan komt is het relatief eenvoudig om een app voor alle Windows 10 devices geschikt te maken.

Dus de bestaande KPN iTV online app voor Windows 10 omkatten naar Telfort en er direct een Universal app van maken en klaar.
Reputatie 1
Dit is inderdaad ook iets wat ik mis. Dat mensen nog op de klassieke manier naar "de" tv kijken is verleden tijden.
Windows 10 word op steeds meer apparaten geïnstalleerd(vooral desktop). Maak een Universele apps en je hebt een grote groep gebruikers erbij zijn.
Windows 10: Desktop, Mobile Tablet en straks naar het schijn ook Xbox.

Hier heb ik speciaal een account voor aangemaakt om dit te posten.
Reputatie 8
Badge +2
Wij overwegen om de TV Online app geschikt te maken voor de Windows Phone (ongeacht de versie). Wanneer dit precies beschikbaar wordt is echter niet bekend. Mocht hier meer over bekend worden, zullen wij dit communiceren.
Reputatie 1
Hallo Michael, welkom in dit debat.
Ik zal uw reactie posten op de diverse fora,
daar u wel een vertegenwoordiging vormt van Telfort neem ik dit antwoord als officieel aan.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Softcorecoregebruiker. Dat is prima hoor. Ik zal dit binnen de organisatie in de gaten blijven houden. Zodra ik iets meer weet, zal ik het hier mededelen. Alvast een fijne jaarwisseling gewenst! 🙂
Reputatie 1
Toppie
Ook vanaf deze kant van het scherm alvast een fijn nieuwjaar gewenst.
Reputatie 8
Badge +9

Wellicht dat ik toch van provider switch na afloop van mijn contract.

Uit nieuwsgierigheid...
Welke andere provider heeft dan wel een iTV-online app voor de Windows phone..?
Reputatie 1
Wij overwegen om de TV Online app geschikt te maken voor de Windows Phone (ongeacht de versie). Wanneer dit precies beschikbaar wordt is echter niet bekend. Mocht hier meer over bekend worden, zullen wij dit communiceren.

Dat is redelijk goed nieuws, in elk geval geen 'Nee, doen we niet'. Nu nog hopen op een acceptabel termijn ;)
Aanvullende vraag: Geldt dit alleen voor de TV Online app, of ook voor jullie Verbruik app voor de telefoon?

Reageer