beantwoord

online tv op tablet tab 3

• 3 november 2014
  • 27 reacties
  • 1653 keer bekeken

Toon het eerste bericht

27 reacties

@Jan L,

Welkom alhier!

Wat stom dat het na een aantal beloftes alsnog niet werkt. Zeker als daar een update van onze kant aan vooraf is gegaan. Op welk(e) apparaat/apparaten werkt het nu niet? En welk OS draait daar precies op? Ik verneem jouw reactie graag. Want dan kan ik dit met wat duidelijke argumenten doorzetten naar de mensen die hierover gaan.

De app hoort te werken op de meest gangbare apparaten, zo simpel is het.

Jouw reactie zie ik tegemoet.

Michael

Ik gebruik een oude Kruidvat tablet model pc906 met android 4.0.4.
Zat het beeld eerst na pakweg 4 seconden vast en bleef het geluid gewoon aan, nu zit het beeld nog sneller vast. Geluid blijft aanwezig.
Wat is gangbaar voor een tablet, Kruidvat heeft een hoop van die dingen verkocht dus kun je stellen, dat het een gangbare tablet is.
Wat nu?
Reputatie 8
Badge +2
Ik gebruik een oude Kruidvat tablet model pc906 met android 4.0.4.
Zat het beeld eerst na pakweg 4 seconden vast en bleef het geluid gewoon aan, nu zit het beeld nog sneller vast. Geluid blijft aanwezig.
Wat is gangbaar voor een tablet, Kruidvat heeft een hoop van die dingen verkocht dus kun je stellen, dat het een gangbare tablet is.
Wat nu?

Ik verwacht niet dat iTV Online goed werkt op jouw tablet. De meest 'gangbare' modellen vind je hier. Ik kan je adviseren de app te verwijderen, vervolgens Android proberen te updaten en daarna de app opnieuw te installeren.

Indien dit niet werkt, kan ik niet anders dan concluderen dat de app niet werkt op jouw tablet.

Michael

Reageer