beantwoord

online tv op tablet tab 3

• 3 november 2014
  • 27 reacties
  • 1653 keer bekeken

Maanden geleden was er een update van telfort voor de online app. Nadien geen beeld meer op tablet. Gebeld met telfort, men zoe het oplossen. Nee dus. Anderhalve week geleden een systeemupdate van samsung en wonderwel weer ongehinderd online tv kijken op tablet. Anderhalve week geleden een update van telfort voor de online app. Als ik app opstart dan heb ik 4 seconden beeld en dan blijft beeld stilstaan. Geluid loopt wel door. Telfort, hoe kan dit??
icon

Beste antwoord door Michael 17 november 2014, 15:06

@Jan L, @hfigge, @themart,

Zoals reeds bekend gemaakt is er sinds vandaag een update beschikbaar in de Google Playstore. De verwachting is dat daarmee de onderstaande problemen zijn verholpen:
  • Oplossing voor vastlopen van beeld na paar seconden
  • Oplossing voor zwart scherm bij tv kijken
  • Oplossing voor Audio only probleem
Er komt geen aparte update voor iOS.

Let op! Er is nog geen officiële ondersteuning voor iOS 8 en Android 5.0. Een overzicht met apparaten die ondersteund worden vind je hier.

Binnenkort is dit overzicht ook beschikbaar op onze eigen servicepagina's.

Laten jullie weten wat de bevindingen zijn na deze update?

Michael
Bekijk reactie

27 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De app verwijderen en dan opnieuw installeren wellicht dat het helpt.
Jimny, al meerdere keren geprobeerd zonder resultaat.
Reputatie 8
Badge +17
Niet dat het betrouwbaar is maar wat geeft de speedtest aan qua internet snelheid

Heb je de cache leeggemaakt voordat je de app verwijderde
Jimny. Cache opgeschoond voor verwijdering. Na opnieuw installeren hetzelfde probleem. Onder de app van telfort op play store staan veel meer klachten over hetzelfde geval. Mijn speedtest ping 39ms downl. 23.17 upl. 3.25
Maanden geleden was er een update van telfort voor de online app. Nadien geen beeld meer op tablet. Gebeld met telfort, men zoe het oplossen. Nee dus. Anderhalve week geleden een systeemupdate van samsung en wonderwel weer ongehinderd online tv kijken op tablet. Anderhalve week geleden een update van telfort voor de online app. Als ik app opstart dan heb ik 4 seconden beeld en dan blijft beeld stilstaan. Geluid loopt wel door. Telfort, hoe kan dit??
Wat Jan L schrijft klopt,ik heb het zelfde probleem, na de laatste update krijg je een paar sec. beeld en dan bevriest het beeld terwijl het geluid door loopt. App verwijdert en opnieuw geinstalleerd,echter de zelfde problemen,trouwens op de app van Telfort worden in de recensies door diverse mensen deze klacht beschreven.
Dus Telfort doe hier iets aan.
Heb Telfort hier ook al over gemaild. Geen reactie.
Reputatie 8
Badge +2
@Jan L,

Welkom alhier!

Wat stom dat het na een aantal beloftes alsnog niet werkt. Zeker als daar een update van onze kant aan vooraf is gegaan. Op welk(e) apparaat/apparaten werkt het nu niet? En welk OS draait daar precies op? Ik verneem jouw reactie graag. Want dan kan ik dit met wat duidelijke argumenten doorzetten naar de mensen die hierover gaan.

De app hoort te werken op de meest gangbare apparaten, zo simpel is het.

Jouw reactie zie ik tegemoet.

Michael
Hoi Michael. Het werkt niet op Samsung Tab 3 android 4.4.2. Na 4 sec. blijft beeld stilstaan en geluid gaat door. Heb app al meerdere keren verwijderd en weer geinstalleerd. Geen verandering. Ik kan voetbal kijken via Fox dus aan de streaming ligt het volgens mij ook niet.
Hallo Michael, Het werkt ook niet op mijn tablet. Ik heb een Motorola Xoom 10 "' met Android 4.1 maar precies hetzelfde euvel als Jan L en meerderen. Het heeft zeker een jaar of langer goed gewerkt en sinds een maand geleden ongeveer, is er met een update van Telfort mis gegaan, Alle zenders die ontvangen kunnen worden hebben hetzelfde euvel,het begint goed met beeld en geluid en na ca. 4 sec,stopt het beeld en het geluid loopt verder. Ook ik heb diverse malen de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd echter zonder resultaat.Ik ben het een beetje zat,we betalen hiervoor maar geen waar,Ook geen enkele respons van Telfort.
Ik denk dat ik dit bij Tros Radar aanhangig ga maken,
Nou komt Telfort met de prachtige aankondiging dat we nu ook opgenomen programma's kunnen bekijken op tablet enz. TELFORT, WAT HEB IK HIER NOU AAN ALS HET VORIGE PROBLEEM NIET IS OPGELOST. ZORG NOU TOCH EINDELIJK EENS DAT HET BEELD NIET NA 4 SECONDEN BLIJFT STAAN. IK HEB ZO TOCH NIKS AAN DIT ALLES!!!!
Badge
Las in ander draadje dat Telfort maandag met een update komt, maar hier hetzelfde probleem ook beeld wat na paar seconden stil staat, geluid gaat wel door.
Bedankt themart. Zal mij benieuwen. Heb het niet zo met updates van Telfort. Hoor ook niks meer van Michael.
Badge
Ik moet zeggen dat ik meestal weinig problemen heb met updates van de app, zelfs niet op mijn tablet met root/custom rom. Draaide tot op heden eigenlijk gewoon goed, probeerde bij bekende van mij wel eens de Ziggo app op mijn tablet en die deed het nooit met crash, tot onlangs een update werkte het wel.

Dus ach... Ik bekijk het morgen wel weer eens na de update.
Themart. Ik zit al met deze problemen vanaf het voorjaar. Twee weke
n was het goed en de rest huilen met de pet op. Ik mail, bel enz. maar een oplossing? Nee dus. Ik zit al wat jaartjes bij Telfort omdat deze niet duur is maar Telfort is zeker geen koploper in het oplossen van problemen. Ga toch maar eens rondkijken naar een andere provider. Dan maar iets meer betalen.
Badge
Tja, ik begrijp je frustratie als het langere tijd niet werkt. Enige wat ik ervan kan zeggen is dat zowel op mijn tablet met custom rom, op Samsung Galaxy Tab van m'n zus en Lenovo A2109 van m'n ouders tot de laatste update gewoon draait met iTV. Alhoewel dit soort problemen altijd lastig exact te vinden zijn, lijkt het me iets wat aan je apparaat ligt... Dat Telfort geen oplossing heeft is wel spijtig, maar goed. Heb je ook een smartphone waar je de app al eens op getest hebt?
Aanjager. Ik heb het ook op mijn smartphone en dit werkt perfect. Op mijn tablet Samsung Tab 3 werkt het niet. Mijn vrouw heeft ook een Tab 3 met precies hetzelfde probleem. Ik weet niet of jij de beoordelingen gezien hebt onder de app van online tv van Telfort in de play store maar daar is het een algemene klacht.
@Jan L,

Welkom alhier!

Wat stom dat het na een aantal beloftes alsnog niet werkt. Zeker als daar een update van onze kant aan vooraf is gegaan. Op welk(e) apparaat/apparaten werkt het nu niet? En welk OS draait daar precies op? Ik verneem jouw reactie graag. Want dan kan ik dit met wat duidelijke argumenten doorzetten naar de mensen die hierover gaan.

De app hoort te werken op de meest gangbare apparaten, zo simpel is het.

Jouw reactie zie ik tegemoet.

Michael

Beste Michael.
Waarom hoor ik nou niks? Je wilde info. Deze heb ik je verstrekt en dan blijft het stil.
Badge
'
De Samsung Galaxy Tab3 - 10inch is uitgesloten van downloaden van de iTV online app uit de Android Play Store sinds vrijdag 25 juli.

Toelichting:
Er zijn imperfecties geconstateerd tussen de Intel Atom processor in de Tab3-10inch en het video-stream versleutelingsmechanisme van de iTV online app.
Het videosignaal kan met deze processor niet worden vertaald naar beeld. Hierdoor presteert de app onder de kwaliteitsnorm van Telfort en is de maatregel genomen deze te blokkeren.

Let op!: het betreft hier alléén de 10 inch versie van de Tab3! De 7 en 8 inch versie blijven we ondersteunen.

Onze klanten mogen van ons verwachten dat onze apps uitstekend werken op ondersteunde apparaten. Op dit moment wordt bij het ontwikkelteam hard gedrukt op een oplossing voor dit probleem, de kern van het probleem ligt in een stuk software van een externe leverancier. Wanneer er een oplosdatum in zicht is volgt er een update.

Yanick'

Dit is het antwoord uit ander draadje
Reputatie 8
Badge +2

Zoals reeds bekend gemaakt is er sinds vandaag een update beschikbaar in de Google Playstore. De verwachting is dat daarmee de onderstaande problemen zijn verholpen:
Er komt geen aparte update voor iOS.

Let op! Er is nog geen officiële ondersteuning voor iOS 8 en Android 5.0. Een overzicht met apparaten die ondersteund worden vind je hier.

Binnenkort is dit overzicht ook beschikbaar op onze eigen servicepagina's.

Laten jullie weten wat de bevindingen zijn na deze update?

Michael

Hallo Michael,
Het spijt me erg maar ik heb vandaag 19-11-2014 d=de oude TV-online vam mijn tablet verwijderd,en de nieuwe versie opnieuw gedownload en geinstalleerd ,maar het resultaat is nog steeds hetzelfde,elke zender begint goed en na ca.4 seconden blijft het beeld stilstaan en het geluid gaat door. Het is echt waardeloos, we zijn een aantal weken aan het modderen en het resultaat is 0. Wanneer komen jullie nou eens met een goeie oplossing????????????
Reputatie 8
Badge +2

Hallo Michael,
Het spijt me erg maar ik heb vandaag 19-11-2014 d=de oude TV-online vam mijn tablet verwijderd,en de nieuwe versie opnieuw gedownload en geinstalleerd ,maar het resultaat is nog steeds hetzelfde,elke zender begint goed en na ca.4 seconden blijft het beeld stilstaan en het geluid gaat door. Het is echt waardeloos, we zijn een aantal weken aan het modderen en het resultaat is 0. Wanneer komen jullie nou eens met een goeie oplossing????????????

Bijzonder vervelend dat het na herinstalleren alsnog niet goed werkt.

Het apparaat die je gebruikt, staat helaas niet tussen de hardware waarvan wij zeker weten dat deze goed werkt met de door ons geleverde software.
Ik heb een vraag uitstaan binnen organisatie wat te doen met deze beroerde kwestie.
Indien ik een terugkoppeling heb ontvangen, stel ik jou daarvan op de hoogte.

Tot die tijd kan ik niet veel anders doen dan mijn oprechte excuses aan te bieden voor het reeds ervaren ongemak.

Michael
Reputatie 8
Badge +17
Als je de huidige Tv app verwijderd moet je alvorens dit te doen via mijn instellingen en vervolgens applicaties de tv app openen en de cache leegmaken, vervolgens de tablet uit en weer aanzetten en dan de versie die nu in de playstore staat installeren.
Ik heb eens gekeken bij de tv app van kpn en daar zijn ook reviews dat de app niet werkt echter er zijn ook reviews van mensen met een samsung tab3 waar het na de update wel weer goed werkt.
Nu denk ik niet dat de kpn werkt via het Telfort thuisnetwerk maar niet geschoten is altijd mis, dus die kun je ook proberen het is beide hetzelfde platvorm.
Hallo Michael,
Ik heb inmiddels op mijn laptop gekeken en daar ont vang ik wel zonder problemen de interactieve TV van Telfort..
Verder heb ik vandaag de app op mijn Huawei 510 gedownload en geinstalleerd ook daar geen problemen.
Alleen op mijn tablet de Motorola Xoom 10" werkt het nog steeds niet, terwijl dat een flinke maand geleden wel het geval was.
Moeilijk te zeggen wat het euvel is, maar wel knap lastig daar ik heel veel op mijn tablet naar interact.tv kijk.Ik hoop nog steeds dat jullie het oplossen.
Reputatie 8
Badge +2
Moeilijk te zeggen wat het euvel is, maar wel knap lastig daar ik heel veel op mijn tablet naar interact.tv kijk.Ik hoop nog steeds dat jullie het oplossen.
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb het issue doorgezet naar de ontwikkelaars. Ik kan je alleen niet met zekerheid toezeggen dat dit probleem ook daadwerkelijk wordt opgelost.

Michael

Reageer