beantwoord

Online TV op pc

• 19 oktober 2016
  • 18 reacties
  • 1306 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo . ik kan al een hele tijd niet meer online tv kijken op pc, dan krijg ik de melding (
Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens)
icon

Beste antwoord door janhul 4 november 2016, 12:17

Mijn problem opgelost door een topic ook op dit forum van paar dagen geleden..

Waarschijnlijk mijn link die ik had was niet goed.. menu alles was er alleen geen beeld.

Na deze http://telfort.itvonline.nl/ erin te zetten werkt het voor het eerst :)

Ik had ook dat adres ingevuld maar kon het nu in edge kijken , maar als ik het beeld op full screen zetten dan wou dat maar een keer dan moest ik de pagina weer vernieuwen,dan kon ik het beeld weer op full screen zetten, nu heb ik firefox geinstalleerd en is het probleem opgelost,
Hoe kan ik deze topic stoppen.
Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Jan,

Da's bijzonder. Welke browser gebruik je precies? Het zou in Chrome goed moeten werken bijvoorbeeld. Weet je zeker dat je bent verbonden met je eigen Telfort modem als je iTV Online benadert?

Ik hoor graag je bevindingen. Met wat meer informatie kan ik je vermoedelijk beter op weg helpen.
Reputatie 1
Hoi Jan,

Da's bijzonder. Welke browser gebruik je precies? Het zou in Chrome goed moeten werken bijvoorbeeld. Weet je zeker dat je bent verbonden met je eigen Telfort modem als je iTV Online benadert?

Ik hoor graag je bevindingen. Met wat meer informatie kan ik je vermoedelijk beter op weg helpen.

Hallo
Ik gebruikte IE altijd omdat het niet met edge werkte , ja met eigen telfortmodem ben ik verbonden, dus ik weet niet wat het probleem is.
bij voorbaat dank.
Reputatie 8
Badge +9
Dit probleem komt vaker voor en kan veroorzaakt worden door een corrupt of oud cachebestand dat achterblijft ondanks het verwijderen en opnieuw installeren van Silverlight.

1: Sluit alle Internet browsers af.
2: Verwijder het bestandje mspr.hds in C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\mspr.hds (Verborgen mappen).
3: Verwijder de map PlayReady van je PC.
4: Verwijder Silverlight.
5: Installeer Silverlight.
6: PlayReady wordt automatisch opnieuw aangemaakt.
7: Check of het bestandje mspr.hds is aangemaakt in C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\mspr.hds (Verborgen mappen).
8: Start je Internet browser en check of iTV Online weer goed werkt
Reputatie 1
Dit probleem komt vaker voor en kan veroorzaakt worden door een corrupt of oud cachebestand dat achterblijft ondanks het verwijderen en opnieuw installeren van Silverlight.

2: Verwijder het bestandje mspr.hds in C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\mspr.hds (Verborgen mappen).
7: Check of het bestandje mspr.hds is aangemaakt in C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\mspr.hds (Verborgen mappen).

Hallo;
Ik heb het geprobeerd maar het werkt niet helaas, het bestandje mspr.hds staat ook niet in de map , ik weet het niet meer.
Reputatie 1

Hallo;
Ik heb het geprobeerd maar het werkt niet helaas, het bestandje mspr.hds staat ook niet in de map , ik weet het niet meer.

Na vele pogingen , het wil niet lukken , zijn er nog mensen hoe dit op te lossen ?
Reputatie 8
Badge +9
Het kan een conflict zijn met een van de vele Windows systeembestanden.
Je kan hiervoor een scan op Windows loslaten.

Ga naar Start/Uitvoeren en tik CMD.
In het venster dat je nu ziet tik je sfc/ scannow (let op de spatie achter het streepje!) en dan op enter.
Windows onderzoekt nu alle systeembestanden en repareert deze waar nodig.
Deze scan kan even duren...
Reputatie 1
Het kan een conflict zijn met een van de vele Windows systeembestanden.
Je kan hiervoor een scan op Windows loslaten.

Ga naar Start/Uitvoeren en tik CMD.
In het venster dat je nu ziet tik je sfc/ scannow (let op de spatie achter het streepje!) en dan op enter.
Windows onderzoekt nu alle systeembestanden en repareert deze waar nodig.
Deze scan kan even duren...

Hallo:
Ik heb het twee keer laten scannen en deze melding (windows resource protection did not find any integrity violations)
Maar helaas het werkt nog steeds niet . ik weet het niet meer .
nog ideeen?
Reputatie 8
Badge +9

Hallo:
Ik heb het twee keer laten scannen en deze melding (windows resource protection did not find any integrity violations)
nog ideeen?

Ik heb eens door je eerdere topics en reacties zitten bladeren en nu lees ik dat je een glasvezelverbinding hebt.
Is dit abonnement afgesloten vóór 15 januari 2015, en had je daarvoor (toen je wel iTV-online kon kijken op je PC) een ADSL-abonnement..?
Reputatie 1

Hallo:
nog ideeen?

Ik heb eens door je eerdere topics en reacties zitten bladeren en nu lees ik dat je een glasvezelverbinding hebt.
Is dit abonnement afgesloten vóór 15 januari 2015, en had je daarvoor (toen je wel iTV-online kon kijken op je PC) een ADSL-abonnement..?

Ik heb sinds januarie 2016een nieuw glasvezelabbonnement daarvoor had ik ook wel glasvezel maar dat was een ander abonnement, maar sinds januarie kon ik ook tv online kijken op de pc. daarvoor niet. het was zo ineens afgelopen dat ik het niet meer kon kijken ik hoop dat je hier wat aan hebt , ik draai op windows 10.
Reputatie 1

Hallo:
nog ideeen?

Ik heb sinds januarie 2016een nieuw glasvezelabbonnement daarvoor had ik ook wel glasvezel maar dat was een ander abonnement, maar sinds januarie kon ik ook tv online kijken op de pc. daarvoor niet. het was zo ineens afgelopen dat ik het niet meer kon kijken ik hoop dat je hier wat aan hebt , ik draai op windows 10.

Hallo ,Is er een oplossing voor dit probleem ?
Reputatie 8
Badge +9

Niet van mij helaas, ik ben door mijn mogelijke oplossingen heen... 😞
Reputatie 1

Niet van mij helaas, ik ben door mijn mogelijke oplossingen heen... :(

Halo :
Ik vraag me af of het soms met de update van windows 10 te maken heeft (Cumulatieve update Windows 10 Version 1607 voor x64-systemen (KB3194496)
Reputatie 8
Badge +9

Halo :
Ik vraag me af of het soms met de update van windows 10 te maken heeft (Cumulatieve update Windows 10 Version 1607 voor x64-systemen (KB3194496)

Lijkt me sterk, die update staat hier uiteraard ook op mijn desktop en geen enkel probleem met iTV-online... 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Installeer en probeer het eens met Google Chrome.
Reputatie 1
Installeer en probeer het eens met Google Chrome.

Hallo<
Ik heb Google Chrome ook geinstalleerd gehad ,toen kreeg ik de melding dat het limiet gebruikt was of de gebruikers ,
dus Chrome weer gedeinstalleerd , maar nu doet het de tv ook ineens niet meer goed , nu blijft het beeld steeds haperen dan staat het even stil en dat gaat steeds zo, nu snap ik dr niks meer van.

Waarschijnlijk mijn link die ik had was niet goed.. menu alles was er alleen geen beeld.

Na deze http://telfort.itvonline.nl/ erin te zetten werkt het voor het eerst 🙂
Reputatie 1

Na deze http://telfort.itvonline.nl/ erin te zetten werkt het voor het eerst :)

Ik had ook dat adres ingevuld maar kon het nu in edge kijken , maar als ik het beeld op full screen zetten dan wou dat maar een keer dan moest ik de pagina weer vernieuwen,dan kon ik het beeld weer op full screen zetten, nu heb ik firefox geinstalleerd en is het probleem opgelost,
Reputatie 8
Badge +9

Dat doet een Telfort webcare-medewerker na een poosje zelf... ;)
Fijn om te zie dat het probleem is opgelost, by the way...

Reageer