beantwoord

Online tv kijken

  • 1 januari 2017
  • 8 reacties
  • 401 keer bekeken

Het lukt ons niet om nog tv te kijken op andere apparaten via de app. Dit was tot een aantal dagen geleden nog mogelijk. Er zijn geen storingen en de app opnieuw installeren werkt ook niet
icon

Beste antwoord door Enterprise 1 januari 2017, 19:13

Er zijn geen storingen zeg je..?
Op de storingspagina wel hoor, en het forum staat ook vol met meldingen.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm
Bekijk reactie

8 reacties

Hier ook niet meer
Hier ook niet meer!!
Reputatie 8
Badge +10
Er zijn geen storingen zeg je..?
Op de storingspagina wel hoor, en het forum staat ook vol met meldingen.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm
Sinds vrijdagavond melding "geen verbinding met thuisnetwerk ". Zowel op mobiel als tablet. Wifi functioneert wel.
Reputatie 1
Badge
Van alles uit de kast gehaald om mijn pincode te zoeken, uiteindelijk via mijntelfort pincode opnieuw instellen. Hiervoor moet je wel goed opletten en direct goed onthouden. Na diverse keren pincode op te vragen en in te voeren werkt het uiteindelijk toch niet en moet ik 24 uur wachten om het opnieuw te proberen.
Ook ik blijk dus het zelfde probleem te hebben als meerdere klanten. Leuk als het werkt, minder leuk om zoveel moeite te moeten doen om iets te vinden.
Zelfde probleem sinds twee dagen. Al van alles geprobeerd. Erg vervelend we gebruiken de app zeer veel en kunnen nu geen live darts kijken..
Ook hier is het van hetzelfde. Liever zie ik in een nieuwjaar andere uitdagingen
Reputatie 8
Badge +16
@All,

De storing is inmiddels opgelost. Kunnen jullie dit bevestigen?

Reageer