online tv kijken

• 10 april 2015
  • 5 reacties
  • 845 keer bekeken

waarom kan ik op me mobiel alleen tv kijken als ik thuis ben?
is het ook mogelijk om online tv te kijken als ik niet verbonden ben met het thuisnetwerk?

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@esthervries,

Welkom!

Het is niet mogelijk om iTV Online te benutten als je niet verbonden met het thuisnetwerk. Dit is ook de manier waarop de aanmelding plaatsvindt en wij dus zien dat je bent wie zegt die je bent zodat we misbruik kunnen beperken.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@esthervries,

Werkt het inmiddels?

Michael
Wat betekent met TV online kan je zowel binnen als buitenshuis TV kijken op je smartphone? Betekent het dat je in de tuin TV kan kijken als je maar verbonden blijft via wifi of kan je ook ergens anders via je het mobiele netwerk kijken?
Reputatie 8
Badge +17
Wat betekent met TV online kan je zowel binnen als buitenshuis TV kijken op je smartphone? Betekent het dat je in de tuin TV kan kijken als je maar verbonden blijft via wifi of kan je ook ergens anders via je het mobiele netwerk kijken?

Helaas dat laatste gaat dus ook niet je kunt uitsluitend en alleen kijken via je thuisnetwerk van Telfort
Reputatie 8
Badge +10

Als je thuis bent betekent dit inderdaad je eigen Telfort netwerk, en buitenshuis dus inderdaad 'de tuin'.
Maar als je op bezoek bent bij een andere Telfort abonnee dan kan je daar ook inloggen door je eigen abonneenummer en pincode te gebruiken..!

Maar zoals Michael van Telfort hierboven 8 maanden geleden al aangaf, buiten het Telfort netwerk is dit niet mogelijk.

Reageer