beantwoord

Online TV Android app doet het niet meer na update.

• 13 november 2014
  • 9 reacties
  • 928 keer bekeken

Badge
De Online TV app van Telfort heeft het altijd goed gedaan op mijn tablet, maar sinds ik op woensdag 5 november de update naar versie 4.0.1 heb geïnstalleerd, doet hij het niet meer. Ik kan wel een zender selecteren en krijg vervolgens beeld, maar na een paar seconden blijft het beeld stilstaan. Het geluid loopt dan wel door. TV via de set-top-box en laptop (browser) werkt nog wel gewoon.

De tablet is een Archos 80G9 met Android 4.0.4.

Wat kan ik doen om weer TV te krijgen op mijn tablet?
icon

Beste antwoord door Stephen 19 november 2014, 13:03

@IByte,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat de update bij jou wel werkt. :D

Zodra er weer problemen zijn graag hier Update 4.0.2 TV Online Android reageren. Bedankt!
Dit topic gaat hierbij op slot.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@IByte,

Bedankt voor jouw gedetailleerde post. Wij ontvangen meerdere klachten hierover en laten dit onderzoeken. Jouw bericht heb ik daarom ook zojuist intern doorgezet. Zodra ik hier terugkoppeling over heb ontvangen breng ik je op de hoogte. Bedankt voor het melden en excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen
Badge
Hier exact hetzelfde probleem sinds de 4.0.1 update, maar las in ander draadje ook al dat er maandag een update komt voor de Android app die dit zou moeten fixen.
Kan ik de app niet terug zetten naar oude versie?
Badge
Waarom zou je de app vandaag terugzetten naar oude versie als morgen er een update uitkomt? Even rustig wachten...
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Vandaag is er inderdaad een nieuwe update beschikbaar zoals themart heeft aangegeven. Ik lees graag van jullie of de update de problemen heeft opgelost. Alvast bedankt!

Stephen
Badge
Zie topic wat ik voor 4.0.2 ook hebt aangemaakt, freeze blijft gewoon bestaan ook na wissen cache en gegevens, helaas... Na 5 of 10 sec staat het beeld vast (audio loopt wel door, ook zelfde als na laatste update)
Reputatie 8
Badge +16
@themart,

Ik heb gereageerd. Zie topic. :D

Stephen
Badge
Bij mij doet versie 4.0.2 het weer op de tablet. Af en toe hapert hij nog eens wat, maar dat zal meer met de snelheid van mijn tablet te maken hebben. Hopen dat het zo blijft. Hartelijk dank!
Reputatie 8
Badge +16
@IByte,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat de update bij jou wel werkt. :D

Zodra er weer problemen zijn graag hier Update 4.0.2 TV Online Android reageren. Bedankt!
Dit topic gaat hierbij op slot.

Stephen