Online televisie meld niet aan

• 23 november 2015
  • 9 reacties
  • 201 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Goedendag,

De online tv geeft al dagenlang geen beeld. Nu krijg ik zelfs de melding dat ik niet in mijn thuiswerk zit op mijn mobiel. Mijn laptop geeft enken een kort melodietje en dan weer het herkenbare beeld bij storing.
Wat hieraan te doen?

9 reacties

Je kan een rest van je modem proberen:

Doorloop de volgende stappen om het modem te resetten:

Reset het modem door 20 seconden het resetgaatje in te drukken.
Dit kan eventueel met een paperclip of met een tandenstoker.
Wacht nu 1 minuut. Je modem zal opnieuw opstarten.
Reputatie 1
Badge
Hoi Nelly,

Dat heb ik gedaan. Werkt ook niet. Klantenservice bellen heeft ook weinig zin, 25 minuten wachtrij.....
Jammer!
Had een beetje hoop dat het daardoor weer zou werken..
Je hebt wel thuis een wifi verbinding? Na de grote storing moest ik thuis alles opnieuw instellen
Reputatie 3
Altijd weer dat gedoe over klantenservice wachtrij??? Onzin, er zijn soms piekmomenten maar meestal word je snel geholpen. Bel gewoon eens op een ander tijdstip! Sorry, ik spreek gewoon uit ervaring en niet bevooroordeeld.
Reputatie 1
Badge
Altijd weer dat gedoe over klantenservice wachtrij??? Onzin, er zijn soms piekmomenten maar meestal word je snel geholpen. Bel gewoon eens op een ander tijdstip! Sorry, ik spreek gewoon uit ervaring en niet bevooroordeeld.

Oh ja Aragon dat is waar ook. Was vergeten dat jij exact weet wanneer ik en hoe vaak ik bel.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi albo78! Da's vreemd. Deze melding komt waarschijnlijk voort uit het feit dat de authenticatie niet helemaal lekker verloopt (het iTV Online platform ziet niet dat je je daadwerkelijk op je eigen netwerk bevindt). Probeer jezelf af te melden bij iTV Online, reset het modem dan, maak daarna opnieuw verbinding en meld je daarna weer aan. Mocht dit niet werken, geef dan je naw-gegevens door in een privéberichtje alsjeblieft, ik kijk er dan graag naar voor je.

@nelly jacoba, @Kane1980, @Aragorn,

Super! Dank voor de gedane moeite! 🆒
Reputatie 8
Badge +2
Hoi albo78! Ik heb dit laten uitzoeken. Meerdere klanten lijken hiermee te kampen. Het heeft te maken met een IP-reeks die toegevoegd moet worden aan de geautoriseerde adressen voor iTV Online. Zodra dit gedaan is, mag je ervan uitgaan dat het weer werkt. Voor zover bekend wordt dit een dezer dagen uitgevoerd. Ik wil je dan ook vragen het om de 'zoveel tijd' te proberen. Mocht het weer werken, wil je mij daar dan van op de hoogte brengen?
Reputatie 1
Badge
Hoi Michael,
Ja dat wil ik zeker wel.

Reageer