beantwoord

Onkyo receiver geeft Dolby niet meer aan

• 13 december 2019
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een Arris tv ontvanger,via een optische kabel aangesloten aan mijn Onkyo receiver

Normaal gaf het display van mijn Onkyo aan dat het geluid van een bepaalde uitzending in Dolby surround werd uitgezonden

Sinds enige tijd is dit niet meer het geval,ik heb in de instellingen van de Arris ontvanger gekeken,die staat op Dolby surround geluid

Wat ik ook doe,ik heb geen Dolby surround geluid meer

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door JanStender1968 14 december 2019, 13:12

Bij meerdere programma,s op zowel de publieke als de commerciele omroepen,maar gisteren even een reset gedaan,en nu wordt wel weer Dolby surround doorgegeven

Bekijk reactie

5 reacties

Ik heb een Arris tv ontvanger,via een optische kabel aangesloten aan mijn Onkyo receiver

Normaal gaf het display van mijn Onkyo aan dat het geluid van een bepaalde uitzending in Dolby surround werd uitgezonden

Sinds enige tijd is dit niet meer het geval,ik heb in de instellingen van de Arris ontvanger gekeken,die staat op Dolby surround geluid

Wat ik ook doe,ik heb geen Dolby surround geluid meer

Is het per uitzending of per kanaal? Is het bij een specifiek tv programma of bij meerdere?

Reputatie 1

Bij meerdere programma,s op zowel de publieke als de commerciele omroepen,maar gisteren even een reset gedaan,en nu wordt wel weer Dolby surround doorgegeven

Dat is inderdaad een van de standaard adviezen.

Reputatie 1

Maar had ook de Onkyo zelf kunnen wezen,een paar jaar geleden deed ie zo goed als niks meer,ging wel aan,maar gaf geen geluid meer,deels geen menu zichtbaar,geen internetradio,ik had de Onkyo al te koop aangeboden voor onderdelen,totdat iemand wees op een coulanceregeling van Onkyo Europe,kosteloos werd het mainboard vervangen,en de Onkyo werkte weer

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @JanStender1968, ik lees dat een reset voor de oplossing heeft gezorgd. :) Helemaal top. 

Mocht er nog weer iets zijn, dan zien we graag weer een topic verschijnen. 

Reageer