beantwoord

Ondertiteling bij Spaanse zenders

• 29 januari 2018
  • 7 reacties
  • 888 keer bekeken

Kan de Spaanse zender ondertiteld worden?
icon

Beste antwoord door Galdor68 29 januari 2018, 20:48

Bedoel je ondertiteling in het Nederlands? Dat zal dan door de desbetreffende zender moeten worden meegestuurd. Dat is niet iets wat de provider regelt zover ik op de hoogte ben.
Bekijk reactie

7 reacties

Bedoel je ondertiteling in het Nederlands? Dat zal dan door de desbetreffende zender moeten worden meegestuurd. Dat is niet iets wat de provider regelt zover ik op de hoogte ben.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Loese, welkom op het forum. Je wilt graag ondertiteling bij de Spaanse zender die je kijkt. Zoals Galdor68 al aangeeft, wordt dit door de zender zelf aangeboden. Als wij dit niet bij de TV stream ontvangen, dan kunnen wij je geen ondertiteling aanbieden. Zijn het specifieke programma's die je volgt?
Hallo Wieger en Galdor,
Ik ben de Spaanse taal aan het leren. Wanneer het gesproken Spaans wordt ondertiteld kan ik het beter begrijpen.
Reputatie 8
Badge +17
Wellicht kun je iets met onderstaande link

http://www.spaanselesinutrecht.nl/tag/spaanse-televisie/
Dank je wel Jimny,
Dat is heel mooi,
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Loese, leuk dat je de Spaanse taal aan het leren bent! Jimny heeft je nog een prachtige tip gegeven om je te helpen bij het leren. Dankjewel, jimny! Het antwoord van Galdor heb ik aangevinkt als juiste antwoord, zo weten andere klanten ook hoe het zit met de ondertiteling. 🙂
Reputatie 8
Badge +17
Dank je wel Jimny,
Dat is heel mooi,

de nada Loese

Reageer