beantwoord

Ondertitelen France2

• 8 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 884 keer bekeken

Hoe kan ik franse ondertiteling op Frans2 krijgen?
icon

Beste antwoord door JRe 8 augustus 2018, 20:17

Op de site https://www.france.tv/france-2/direct.html kun je franse ondertitels aanklikken, in ieder geval bij het journaal; overige programma's weet ik niet. Ook weet ik niet of je dat kunt doorgeven aan je TV.
Bekijk reactie

6 reacties

Als dat niet via een text signaal wordt meegestuurd vermoedelijk niet.
Reputatie 2
Op de site https://www.france.tv/france-2/direct.html kun je franse ondertitels aanklikken, in ieder geval bij het journaal; overige programma's weet ik niet. Ook weet ik niet of je dat kunt doorgeven aan je TV.
Ik kijk via de Amino en ik kan nu wel bevestigen dat France2 geen teletext signaal heeft dus die mogelijkheid is er niet.
Het zal voor de andere ontvangers niet veel anders zijn. Andere mogelijkheden dan via txt ken ik niet voor tv ontvangers.
Dus zal je het bijvoorbeeld via die link moeten proberen.
@JRe werkt die site voor jou of gebruik je een vpn hier krijg ik een u bent niet in frankrijk melding.
Reputatie 2
@Galdor68 ik heb een gewone internetverbinding van Telfort zonder VPN.
Heb ondertussen gemerkt dat de ondertitelingsknop niet altijd aanwezig is.
Op dit moment {donderdag 17.00 uur} kan ik op de laptop via wifi en de Telfort-app (oude uitvoering) kijken naar de Championnats.
Klik ik in de browser bovenstaande link aan dan komt de melding:
Pour des raisons de droits, cette vidéo n'est pas disponible depuis votre position géographique. Prochaine vidéo disponible le 09/08/18 à 19:57.
Dus dan kun je weer naar het Journaal kijken.

Het wordt hoog tijd dat KPN/Telfort TV5 Monde weer gaat distribueren; dan hebben ze echt naar de voorkeur van de klanten geluisterd; ik verwacht geen protest als France2 verdwijnt.
Oww dus om 19.57 is het Journaal regio vrij te zien, mijn Frans beperkt zich tot de geleende woorden 😊
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Frans Cobben, wij geven de zender door zoals wij hem aangeleverd krijgen van de zender. Als daar geen ondertiteling bij zit, dan is dat erg spijtig natuurlijk. Ik begrijp ook dat teletekst niet werkt. Ik ben dus bang dat het via de tv-ontvanger niet gaat lukken. Excuses. Wellicht via de site, maar ik begrijp dat de knop ondertiteling niet altijd zichtbaar is.

Reageer