beantwoord

Omruilen tv-ontvanger voor Netflix

• 14 maart 2019
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Beste klantenservice,

Graag zou ik mijn ruim 6 jaar (!) oude Motorola 1583 ontvanger willen laten vervangen zodat ik ook Netflix via de decoder kan kijken. Eigenlijk (bijna) nooit problemen mee gehad, dus dat is wel een compliment waard. Tevens heb ik ook nog mijn eerste Zyxel modem staan. Is het verstandig om deze ook meteen te vervangen? Ik ondervind de laatste tijd namelijk ook wat meer problemen met de wifi-verbinding naar mijn laptop toe.

Alvast bedankt!

Admin: afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 maart 2019, 08:33

Hoi Poekman, bedankt voor de mooie woorden. Ik heb inderdaad beide apparaten vervangen. Deze komen binnen twee werkdagen naar je toe. De zyxel moest ook vervangen worden anders was is er nog steeds geen Netflix mogelijk op de ontvanger. Veel kijkplezier! 🍿
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
https://webshop.telfort.nl/nl/227269/switch-netgear-gs105e/
Goedemiddag Bart. Ik heb het nieuwe modem al binnen! Helemaal super. Er is alleen één probleempje; ik kan hem nog niet aansluiten omdat ik nu een ethernet-aansluiting tekort kom. Kunnen jullie ook voor een switch zorgen?
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan.

Mocht je zo nog weer vragen hebben of wat dan ook zien we je graag weer terug op het Forum.
Goedemorgen Bart, bedankt voor je snelle reactie en de geboden service! We wachten het rustig af.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Poekman, bedankt voor de mooie woorden. Ik heb inderdaad beide apparaten vervangen. Deze komen binnen twee werkdagen naar je toe. De zyxel moest ook vervangen worden anders was is er nog steeds geen Netflix mogelijk op de ontvanger. Veel kijkplezier! 🍿

Reageer