beantwoord

Omruilen TV-ontvanger

• 16 juli 2018
  • 2 reacties
  • 430 keer bekeken

Ik wil graag Netflix kijken via Meer TV. Ik heb nog een Amino tv-ontvanger, die, naar ik begrijp, omgeruild moet worden. Kan ik dat op deze wijze in gang zetten?
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 16 juli 2018, 14:54

Hi @me427991,

Begrijpelijk dat je graag wilt kunnen Netflix'en op je ontvanger. Helaas is dit zoals @Enterprise al in zijn reactie aan geeft niet mogelijk bij de glasvezelaansluiting waar je gebruik van maakt. Wanneer je interesse hebt om over te stappen naar een nieuwe vorm van glasvezel kun je in de link die Enterprise noemde de verschillen op een rijtje zetten. Mocht je besluiten dat dit interessant is voor jou, dan kun je altijd even contact opnemen met een van mijn collega's of een terugbelverzoek indienen zodat mijn collega's met je kunnen overleggen wat er mogelijk is. Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10
De Amino werkt alleen op de oude glasvezelpropositie en daarmee is Netflix niet mogelijk.
Je zal dan moeten overstappen op het nieuwe glasvezelabonnement, met alle verschillen die dit met zich meebrengt.
Hieronder een uitgebreide uitleg hierover.

https://forum.telfort.nl/internet-267/uitleg-vergelijk-ons-oude-en-nieuwe-glasvezelabonnement-49935
Reputatie 3
Badge +4
Hi @me427991,

Begrijpelijk dat je graag wilt kunnen Netflix'en op je ontvanger. Helaas is dit zoals @Enterprise al in zijn reactie aan geeft niet mogelijk bij de glasvezelaansluiting waar je gebruik van maakt. Wanneer je interesse hebt om over te stappen naar een nieuwe vorm van glasvezel kun je in de link die Enterprise noemde de verschillen op een rijtje zetten. Mocht je besluiten dat dit interessant is voor jou, dan kun je altijd even contact opnemen met een van mijn collega's of een terugbelverzoek indienen zodat mijn collega's met je kunnen overleggen wat er mogelijk is. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer