beantwoord

Omruilen ontvanger voor nieuwe ontvanger met bleutooth

• 5 mei 2020
  • 9 reacties
  • 150 keer bekeken

Hallo,

Kan ik onze ontvangers omruilen voor de nieuwe ontvangers met bleutooth. Ik kan dan de ontvangers uit het zicht neerzetten.

icon

Beste antwoord door jimny 5 mei 2020, 10:37

Bij mijn weten heeft Telfort deze ontvangers niet in het assortiment en KPN dacht ik wel maar de thuis abonnementen zijn nog niet overgezet naar KPN en alleen de afstandsbediening kun je gebruiken met Bluetooth 

https://www.kpn.com/beleef/innovatie-techniek/kpn-introduceert-nieuwe-tv-ontvanger-met-bluetooth-afstandsbediening.htm

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Bij mijn weten heeft Telfort deze ontvangers niet in het assortiment en KPN dacht ik wel maar de thuis abonnementen zijn nog niet overgezet naar KPN en alleen de afstandsbediening kun je gebruiken met Bluetooth 

https://www.kpn.com/beleef/innovatie-techniek/kpn-introduceert-nieuwe-tv-ontvanger-met-bluetooth-afstandsbediening.htm

Of de nieuwste ontvanger de Arris VIP 5202 nu wel de bluetooth ondersteuning heeft is mij onbekend. Tijdens de eerste uitrol nog niet.(Nu blijkbaar wel volgens de link gepost door Jimny👍🏻)

Wil je meer over deze ontvanger lezen hier een informatief topic op het KPN forum.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/wat-is-het-verschil-tussen-de-zte-4k-ultra-hd-arris-vip5202-4k-ontvanger-479586

Zelfs al zou Telfort deze kunnen leveren is om de gegeven reden ruilen niet aan de orde, dat zal je zelfs bij KPN niet lukken na de migratie.

Wil je op dit moment je huidige TV ontvanger uit het zicht plaatsen, dus geen IR zicht lijn voor de afstandsbediening, dan kan je een IR extender overwegen.

Als ik mijn abo bij Telfort opzeg en dan overstap naar KPN krijg ik wel bleutooth ontvangers…..maar dan ga ik meer betalen :-(. Geen optie dus!

Daarom de vraag of het op deze manier kan.

Nee. Niet voor dit met alle respect luxe probleem. Daar zijn de producten waar ik naar verwijs ideaal voor.

Zoals ik al schreef ook niet na de migratie. Het klopt inderdaad dat nieuwe KPN klanten standaard de 5202 krijgen.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Tjalling  en @Galdor68 

Wij kunnen als TFT-klanten ook niet de nieuwe versie van de afstandsbediening krijgen en krijgen nog steeds de normale afstandsbediening, echter zonder TFT-logo nu.

Hallo @Tjalling  en @Galdor68 

Wij kunnen als TFT-klanten ook niet de nieuwe versie van de afstandsbediening krijgen en krijgen nog steeds de normale afstandsbediening, echter zonder TFT-logo nu.

Dat is de vraag niet, en dat is mij bekend. Je hebt ook weinig aan de nieuwe afstandsbediening met de Netflix knop die is speciaal voor de nieuwe Arris ontwikkeld. Ook de KPN klanten krijgen niet onnodig het nieuwe model bij defect.

Nee. Niet voor dit met alle respect luxe probleem. Daar zijn de producten waar ik naar verwijs ideaal voor.

Zoals ik al schreef ook niet na de migratie. Het klopt inderdaad dat nieuwe KPN klanten standaard de 5202 krijgen.

Luxe probleem id :-) Ik ga wel op Ali zoeken naar een IR extender

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Tjalling  en @Galdor68 

Dat is de vraag niet, en dat is mij bekend. Je hebt ook weinig aan de nieuwe afstandsbediening met de Netflix knop die is speciaal voor de nieuwe Arris ontwikkeld. Ook de KPN klanten krijgen niet onnodig het nieuwe model bij defect.

Dat weet ik, ik geef alleen maar aan dat behalve bepaalde ontvangers ook ab's niet via Telfort leverbaar zijn, aanvullende info dus.

Zo zijn er nog wel meer (softwarematige) verschillen tussen TFT en KPN, maar ook dàt is de vraag niet.:thinking:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tjalling, zo te zien is je vraag over de Bluetooth ontvangers al beantwoord. Het klopt inderdaad dat wij die niet hebben, KPN heeft die wel. Ik zag dat je daarover ook al een tweede topic had gestart, ik zal daar zo ook in reageren.

Of de nieuwste ontvanger de Arris VIP 5202 nu wel de bluetooth ondersteuning heeft is mij onbekend. Tijdens de eerste uitrol nog niet.(Nu blijkbaar wel volgens de link gepost door Jimny👍🏻)

Die Arris heeft Bluetooth inderdaad.De ontvanger zelf had dat al wel vanaf het begin, maar de afstandsbediening was er in het begin nog niet klaar voor. Daarom was het tijdens de eerste uitrol daarvan nog niet mogelijk :wink:

Reageer